اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آخرین وضعیت سمت شهردار شهریار/ تصمیم‌گیری شورای اسلامی ظرف ۳ روز آینده

رئیس شورای اسلامی شهریار با اشاره به تلاش شورای اسلامی شهریار برای اتخاذ راهکار قانونی در جهت انتخاب سرپرست شهرداری گفت: ظرف ۳ روز آینده در خصوص تعیین وضعیت شهردار شهریار تصمیم قانونی گرفته خواهد شد.

آخرین وضعیت سمت شهردار شهریار/ تصمیم‌گیری شورای اسلامی ظرف ۳ روز آینده

منصور شهبازیان رئیس شورای اسلامی شهریار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: هفته گذشته روز سه شنبه متاسفانه شهردار شهریار بازداشت شدند و همان روز جلسه‌ای با حذف برخی صورت جلسات برای رسیدگی به این موضوع و تعیین وضعیت شهردار برگزار شد و در روز چهارشنبه از مراجع ذیصلاح قانونی از جمله وزارت کشور، استانداری تهران، فرمانداری شهرستان شهریار در خصوص تعیین وضعیت شهردار شهریار کسب تکلیف کردیم.

وی افزود: با وجود این موضوع جلسات شورای شهر به طور مفصل برگزار شد ولی متاسفانه هر گونه تصمیم خارج از ضوابط و مقررات قانونی ممکن است پیامدهای منفی داشته باشد و به موجب قانون مکلف هستیم در خصوص تعیین سرپرست شهرداری، موارد آن را تعیین کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهریار بیان داشت: موارد تعیین سرپرست محدود به برکناری شهردار و خاتمه فعالیت ایشان است که خاتمه فعالیت ایشان محدود به تعلیق شهردار از سوی مقام قضایی، عزل، استعفا و فقدان شرایط احراز سمت شهردار است که این موارد از سوی شورای اسلامی در دست بررسی است که بتوانیم در اسرع وقت راهکار قانونی برای تعیین وضعیت شهردار اتخاذ کنیم.

شهبازیان گفت: به شهروندان این اطمینان داده می‌شود که در اسرع وقت در این خصوص تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد و شورای اسلامی در چارچوب قانونی با رعایت فرجه زمانی تصمیم شایسته قانونی در خصوص تعیین وضعیت شهردار ظرف ۲ الی ۳ روز آینده خواهد گرفت.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول