اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

نصب سخت‌افزار در مریخ‌نورد 2020

مهندسان ناسا این هفته نصب سخت افزار را بر روی مریخ‌نورد 2020 آغاز كردند كه این امر به افزایش ایمنی در فرودهای بعدی مریخ كمك می‌كند.

نصب سخت‌افزار در مریخ‌نورد 2020

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از شینهوا، ناسا نصب MEDLI2 را در آئروسل مریخ‌نورد 2020 آغاز می‌کند.

مهندسان ناسا این هفته نصب سخت افزار را بر روی مریخ‌نورد 2020 آغاز کردند که این امر به افزایش ایمنی در فرودهای بعدی مریخ کمک می‌کند.

ناسا از جدیدترین تکنولوژی‌ها استفاده می‌کند تا پس از ارسال انسان به ماه شرایط را برای استقرار انسان ر سیاره سرخ آماده کند. 

پروژه (MEDLI2) مجموعه‌ای از سنسورها را تهیه کرده است که هوای گرم و عملکرد سیستم حفاظت حرارتی (TPS) را در مرحله ورود به مأموریت مریخ 2020 اندازه گیری می‌کند.

تمام اجزای MEDLI2 قرار است تا پایان نوامبر سال 2019 بر روی آئروسل مریخ 2020 کاملاً نصب شوند.

MEDLI2 اخیراً تست زیست محیطی را در زمینه سخت افزار پرواز در مرکز تحقیقاتی لنگلی ناسا در همپتون ، ویرجینیا به پایان رسانده است.

مریخ نورد مریخ 2020 قرار است از ایستگاه نیروی هوایی کیپ کاناورال در فلوریدا در ژوئیه سال 2020 پرتاب شود و در 18 فوریه 2021 در دهانه ی Jezero Crater فرود آید.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول