اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

فروش ۳۲ اثر در افتتاحیه بیست و هفتمین رویداد «صد اثر، صد هنرمند»

در روز افتتاحیه بیست و هفتمین رویداد «صد اثر، صد هنرمند» ۳۲ کار در مجموع به مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان به فروش رسید.

فروش ۳۲ اثر در افتتاحیه بیست و هفتمین رویداد «صد اثر، صد هنرمند»

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی رویداد، بیست و هفتمین رویداد «صد اثر صد هنرمند» رویداد تابستانی گالری گلستان به عنوان قدیمی‌ترین رویداد تجسمی بخش خصوصی امسال با مشارکت ۲۲۸ هنرمند در حالی افتتاح شد که در روز افتتاحیه ۳۲ کار در مجموع به مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان به فروش رسید.

ویژگی خاص این دوره این است که از نام‌های شناخته شده هنر، فقط شمار اندکی اثر ارائه شده و صد اثر صد هنرمند بیست و هفتم، استانی‌تر و جوانانه‌‌تر شده است. قیمت ها از ۱۵۰ هزار تومان شروع می‌شود و از این منظر هم قدرت انتخاب بسیاری در اختیار خریدار قرار می‌دهد. تک‌اثری از زنده‌یاد پرویز کلانتری با قیمت ۸۰ میلیون تومان رکورددار قیمت است اما پس از  آن گران‌ترین کار نقاشی ۸ میلیون تومان است، اثری از محمد ابراهیم جعفری.

در میان مجسمه‌ها نیز کمترین مبلغی که قیمت‌گذاری شده ۲۰۰ هزار تومان است و بیشترین مبلغ مجسمه متعلق به اثری از محمد نعیمی به مبلغ ۸ میلیون تومان است. در کنار این‌ها چند اثر خط و نقاشی‌خط هم به نمایش و فروش است اثری از یدالله کابلی با ارزش ۱۰ میلیون تومان بیشترین قیمت را در آثار ‌خط دارد و دو اثر از نصرالله افجه‌ای و جلیل رسولی نیز به قیمت ۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و کمترین قیمت در میان آثار خوشنویسی یک میلیون تومان است.

بنا به رسم این رویداد هر اثری که به فروش می‌رود از روی دیوار برداشته و اثر دیگری از آن هنرمند جایگزین می‌شود. صد اثر صد هنرمند تا ۳۰ مرداد در گالری گلستان واقع در خیابان دروس، خیابان کماسایی، شماره ۳۴ برپاست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول