اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آمادگی برای یاری محرومان استان سمنان

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان سمنان از آمادگی این سازمان برای یاری محرومان این استان خبر داد.

آمادگی برای یاری محرومان استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نادر مالکی صبح امروز در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان سمنان، از عضویت کمیته امداد امام خمینی (ره) به‌عنوان عضو ثابت کارگروه اقتصادی نام برد و افزود: حضور کمیته امداد در جلسات این کارگروه، می‌تواند مؤثر واقع شود.

وی آمادگی خود را برای همکاری با کمیته امداد و یاری رساندن به محرومان اعلام کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان سمنان ضمن تشکر از ارائه خدمات اشتغال توسط کمیته امداد، به موضوع توانمندسازی جوامع روستایی و شهری، برنامه‌ریزی اشتغال و توانمندسازی اشاره کرد و گفت: ظرف یک ماه آینده برنامه‌ها تجمیع و در حضور استاندار سمنان تصمیم‌گیری شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان نیز در این دیدار گفت: استان سمنان دارای ظرفیت‌های بسیاری در بخش‌های مختلف طبیعی و صنعتی و به‌ویژه در بخش دانش‌بنیان است.

محسن مسعودیان‌راد باور و اعتقاد جدی به کار و تلاش و تغییر نگاه حمایتی به توانمندسازی را نگاه به آینده دانست و افزود: باید از وجود مددجویان به‌عنوان فرصت استفاده کرده و در راستای رونق تولید گام برداریم.

وی مزیت سنجی، قابلیت سنجی و استعداد سنجی مددجویان در ایجاد اشتغال پایدار را با هدف حفظ شخصیت و کرامت مددجویان مهم تلقی و خاطرنشان کرد: این امر بسیار مهم و یکی از این راه‌ها، اجرای نیروگاه‌های فتوولتائیک است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ادامه داد: سمنان دارای 300 روز آفتابی است و این نعمت خدادادی می‌تواند منجر به ایجاد اشتغال و درآمد برای خانواده‌ها شود.

مسعودیان‌راد خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش قیمت‌ها، مساعدت دستگاه‌های مرتبط ازجمله سازمان برنامه و بودجه، استانداری و دیگر مسؤولان با تخصیص بخشی از اعتبار موردنیاز به‌صورت بلاعوض، می‌تواند باعث قوت و ایجاد انگیزه برای مددجویان و نیازمندان شود.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول