اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تلاش بسیجیان برای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) گفت: با وجود وضعیت اقتصادی فعلی، خوشبختانه نیروهای بسیجی در قالب گروه‌های جهادی در مناطق محروم حضور پیدا و خدمات ارزنده‌ای از لحاظ عمرانی و ... به مردم ارائه می‌کنند.

تلاش بسیجیان برای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) سردار علی‌محمد اکبری با اشاره به مأموریت‌های سپاه و بسیج، گفت: سپاه و بسیج به دستور امام راحل و آینده نگری معمار کبیر انقلاب اسلامی تشکیل و حفظ نظام اسلامی به این نهاد مقدس واگذار شد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) افزود: در طول حیات انقلاب اسلامی همه مردم مشاهده کردند که این کشتی نوپا با چه طوفان‌های سهمگین مواجه شد؛ به لطف الهی و مقاومت مردم و در صحنه بودن سپاه و بسیج، طوفان‌های مخرب کنار رفتند و هر روز بر اقتدار نظام اسلامی افزوده شد.

وی ادامه داد: روزگاری سپاه و بسیج در مقابل شرارت‌های ضد انقلاب در شمال‌غرب ایستاد، هشت سال در برابر تجاوز رژیم بعث که مورد حمایت قدرت‌های غربی بود، جانانه  ایستاد، مدتی برای دفاع از حرم آل الله در سوریه و عراق حضور داشت و این ماموریت فرزندان انقلاب است برای حفظ انقلاب اسلامی و دین خدا در برابر حملات دین گریزان جهان که برای ساقط کردن ایران اسلامی با هم متحد شدند.

اکبری با اشاره به پیشرفت‌های نظامی کشور، گفت: وضعیت دفاعی و امکانات نظامی ما در زمان گذشته برای همگان مشخص است که وضعیت اسفباری بود، ولی امروز اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران با دست جوانان خود و در زیر تحریم و فشار دشمنان رقم خورد، بگونه‌ای که پهپاد گرانقیمت و رادارگریز آمریکا توسط موشک‌های مدرن و دست‌ساخته فرزندان میهن منهدم می‌شود و جهانیان از این حرکت انگشت به دهان می‌مانند.

وی دیگر مأموریت سپاه و بسیج را محرومیت‌زدایی بیان کرد و اظهار داشت: با وجود وضعیت اقتصادی کشور و عدم حضور دولت در همه مناطق و روستاهای محروم، خوشبختانه نیروهای بسیجی در قالب گروه‌های جهادی با تأسی از شهدا و ایثارگران در مناطق محروم حضور پیدا می‌کنند و در رفع محرومیت‌ها خدمات ارزنده‌ای از لحاظ عمرانی و خدمات دیگر به مردم ارائه دادند و اوج امدادرسانی و کمک‌رسانی سپاهیان و بسیجیان و مردم استان  چهارمحال و بختیاری در سیل استان خوزستان و شهرستان شوشتر بود که حقیقتا سنگ تمام گذاشتند.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول