اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

جهانگیری: تحریم ظریف گواه بی‌منطقی و درماندگی در گفتار و عمل است

معاون اول رئیس‌جمهور عنوان کرد: تحریم ظریف گواه بی‌منطقی و درماندگی در گفتار و عمل است؛ کسی که ادعا می‌کند می‌خواهد با ایران بدون پيش شرط مذاکره كند، مقام مسئول ایرانی و نماینده توانای ایران را در گفت‌وگو تحریم می‌کند.

جهانگیری: تحریم ظریف گواه بی‌منطقی و درماندگی در گفتار و عمل است

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در یادداشت اینستاگرامی خود نوشت: دکتر ظریف تجسم «عقلانیت در سیاست» و «تدبیر در مناسبات بین المللی» است. نام و آوازه او در جهان فراتر از آوازه یک مقام اجرایی است. دنیا او را به خیرخواهی و تلاش برای عبور دیپلماتیک از عرصه های خصومت بار می‌شناسد. او نشان داده است که هم آشنا به قدرت «گفت‌وگو» و «مذاکره» است و هم به زبان و سازوکارهای سیاسی و فنی آن تسلط دارد. او سخنگوی ایرانی «خردورزی در سیاست‌ورزی» است. مردم ایران، نظام و دولت همواره اندیشه و توان او را ستوده‌اند. او مدام کوشیده است که ایران، منطقه و جهان را از موقعیت‌های مخاطره‌آمیز و بحرانی دور کند.

وی در بخش دیگری از این یادداشت اظهار داشت: حال دولت ترامپ او را تحریم می‌کند تا چه پیام و اقدامی را نشان دهد؟ تحریم او بیش و پیش از هر پیامدی، گواه بی‌منطقی و درماندگی در گفتار و عمل است. کسی که ادعا می‌کند می‌خواهد با جمهوری اسلامی ایران بدون پیش شرط مذاکره کند، مقام مسئول ایرانی و نماینده توانای ایران را در گفت‌وگو تحریم می‌کند! سیاست همیشه میدان زورگویی و قلدری نیست، زمانی هم عرصه سنجش ادعاهاست. این کار ترامپ محک تجربه بود که به میان آمد و سیه‌رویی کسی و سیاستی که در آن «غش» هست را نشان داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول