اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

انجام مطالعات ژئو تکنیک و تهیه مطالعات سازه پل مدرس

سرپرست معاونت امور زیربنایی و عمرانی شهرداری زنجان با اشاره به انجام مطالعات ژئو تکنیک و تهیه مطالعات سازه پل مدرس گفت: همچنین نقشه‌های اولیه این توسط مشاور داده شده است.

 انجام مطالعات ژئو تکنیک و تهیه مطالعات سازه پل مدرس

داوود نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شهرداری زنجان برای سال جاری پروژه‌های عمرانی متعددی را در نظر گرفته است.

سرپرست معاونت امور زیربنایی و عمرانی شهرداری زنجان با اشاره به اتمام به موقع پل امام حسن مجتبی (ع) بیان کرد: در تلاش هستیم که همه پروژه‌ها، این چنین به موقع ساخته و به پایان برسد تا رضایت‌مندی شهروندان را جلب کنیم.

وی همچنین از قرار گرفتن پروژه سبزه‌میدان در مرحله مناقصه خبر داد و افزود: به زودی مناقصه این طرح بزرگ و طرحی که در واقع مطالبه عموم مردم است آغاز خواهد شد.

نوری در ادامه میزان بودجه عمرانی در نظر گرفته از سوی شهرداری برای سال جاری را 200 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در تلاش هستیم که پروژ‌ه‌های خوبی را امسال اجرایی و به پایان برسانیم.

سرپرست معاونت امور زیربنایی و عمرانی شهرداری زنجان با اشاره به برخی از پروژه‌های عمرانی در حال انجام شهرداری زنجان از جمله بازگشایی محور شمال به جنوب جنب پادگان، زینبیه غربی، کف‌سازی‌های در حال انجام در سطح شهر و ... افزود: همچنین یکی از پروژه‌هایی که شهرداری مصمم به اجرای آن است، ساخت پل مدرس برای تسهیل رفت و آمد در این منطقه از شهر است.

وی با اشاره به انجام مطالعات ژئو تکنیک و تهیه مطالعات سازه پل مدرس گفت: همچنین نقشه‌های اولیه توسط مشاور داده شده است و امروز منتظر نتایج خاک شناسی برای ارائه به مشاور برای طراحی نقشه‌های فاز یک هستند.

نوری با اشاره به اینکه تلاش شهرداری ساخت به موقع پل مدرس همچون پل امام حسن مجتبی (ع) است، افزود: به محض اتمام فرآیند تهیه نقشه و مناقصه، کار ساخت طرح آغاز خواهد شد.

سرپرست معاونت امور زیربنایی و عمرانی شهرداری زنجان در ادامه یکی دیگر از کارهای مستمر شهرداری زنجان را لکه‌گیری آسفالت در شهر عنوان کرد و گفت: تا اول مردادماه 22 هزار تن آسفالت در معابر زنجان پخش شده بود که این رقم تاکنون به 24 هزار تن رسیده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون نیز کار لکه‌گیری توسط اکیپ‌های دستی و مکانیزه در حال انجام است اما مشکل اینجاست که مشکلات تلمبار شده در این بخش مربوط به چندین سال است و نمی‌توان در یک مرحله آن را حل کرد.

نوری افزود: از طرفی گاها نیز شرایط آب و هوایی موجب از بین رفتن آسفالت شهر شده است که در این بخش نیز شهرداری دوباره اقدام به لکه‌گیری می‌کند.

سرپرست معاونت امور زیربنایی و عمرانی شهرداری زنجان با بیان اینکه توزیع و پخش آسفالت با همکاری شهرداری مناطق شهری انجام می‌شود، تصریح کرد: آسفالت مورد نیاز شهرداری از کارخانه‌های فعال سازمان عمران و باز آفرینی شهری تهیه و مشکلی در این زمینه برای شهرداری وجود ندارد.

انتهای پیام/73005/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول