اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

چین آمریکا را به تغییر ناگهانی مواضع در مذاکرات تجاری متهم کرد

پس از آنکه دونالد ترامپ چینی‌ها را درباره عواقب طول دادن مذاکرات تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تهدید کرد،‌ سخنگوی وزارت خارجه پکن واشنگتن را به تغییر ناگهانی مواضع در مذاکرات تجاری متهم کرد.

چین آمریکا را به تغییر ناگهانی مواضع در مذاکرات تجاری متهم کرد

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک، شب گذشته دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، چینی‌ها را نسبت به طول دادن مذاکرات تا پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تهدید کرد و گفت:‌ در این صورت قرارداد تجاری بسیار سخت‌تری منتظر این کشور خواهد بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه چین در پاسخ به اقدام این تهدید ترامپ گفت:‌ آمریکایی‌ها در طول مذاکرات به طور ناگهانی مواضع خود را تغییر می‌دهند.

هوا چون یینگ در این باره گفت: زمانی که مذاکرات تجاری و اقتصادی در جریان است آمریکایی‌ها باید سیاست اعمال فشار خود را کنار بگذارند. آمریکا باید حسن نیت و صداقت خود برای رسیدن به توافق تجاری را ثابت کند.

از ژوئن سال 2018 تا کنون چین و آمریکا بر واردات ده‌ها میلیارد دلار کالا از یکدیگر تعرفه گمرکی اعمال کرده و عملا در جنگ تجاری به سر می‌برند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول