اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

50 پروژه تحقیقاتی دانشگاه علمی کاربردی به فارغ التحصیلان واگذار می شود

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت : نیازهای این دانشگاه در قالب 50 پروژه تعریف شده و برای اصلاح درقالب طرح علمی در اختیار دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری قرار می گیرد.

50 پروژه تحقیقاتی  دانشگاه علمی کاربردی به فارغ التحصیلان واگذار می شود

مهدخت بروجردی علوی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به تعریف 50 پروژه از نیازهای این دانشگاه گفت: در قالب یک طرح علمی معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه علمی کاربردی نیازهای دانشگاه را در قالب 50 پروژه استخراج کرده است که برای اصلاح آنها از نیروهای متخصص سایر دانشگاه ها کمک می گیرد.

وی افزود: 50 طرح این دانشگاه برای انجام تحقیقات علمی و اصلاحات مورد نیاز در اختیار فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری قرار می گیرد تا با مطالعات تخصصی راهکار و اصلاح های مورد نیاز هر پروژه را ارائه کنند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: برای هر یک از دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برای انجام تحقیق و مطالعه بر روی طرح های این دانشگاه حق الزحمه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: به پروژه هایی که در اختیار فارغ التحصیلان  مقطع کارشناسی ارشد قرار می گیرد مبلغ 2 میلیون تومان داده می شود و برای مقطع دکتری به ازای انجام هر پروژه 5 میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول