اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ظرفیت‌های دانشکده رسانه خبرگزاری فارس در اختیار اصحاب رسانه قزوین قرار می‌گیرد

سرپرست دانشکده خبرگزاری فارس گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالای آموزشی دانشکده خبرگزاری فارس، می‌توانیم این ظرفیت‌ها را در اختیار اصحاب رسانه قزوین قرار دهیم.

ظرفیت‌های دانشکده رسانه خبرگزاری فارس در اختیار اصحاب رسانه قزوین قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حمید حسن‌پور، معاون آموزش و پژوهش خبرگزاری فارس و سرپرست دانشکده این خبرگزاری بعد از ظهر امروز  در دیداری که با آیت الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین و در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌ها، زمینه‌‌های فعالیت و پیشرفت در حوزه خبر در استان قزوین مهیا است.

وی افزود: خبرگزاری فارس در حوزه خبری و همچنین آموزش نیروهای برجسته انقلابی فعالیت‌‌ها و برنامه‌‌ریزی‌‌های شاخصی دارد و امیدواریم بتوانیم این فعالیت‌ها را در قزوین نیز توسعه و تعمیق دهیم.

حسن‌پور با اشاره به اینکه خبرگزاری فارس مالکیت تنها دانشکده رسانه را در اختیار دارد، خاطرنشان کرد: تنها دانشکده‌‌ای که می‌‌تواند در حوزه خبر دانشجو تربیت کند، خبرگزاری فارس است.

وی بیان کرد: دانشکده خبرگزاری فارس ظرفیت‌های زیادی را برای آموزش‌های ویژه خبری به افراد علاقه‌مند و همچنین اصحاب رسانه دارد و این ظرفیت‌ها را می‌توان برای اصحاب رسانه در قزوین نیز استفاده کرد.

حسن‌پور در پایان تصریح کرد: برای اینکه دریابیم چه آموزش‌‌هایی مورد نیاز است لازم بود تا وضعیت موجود رسانه‌‌ را در استان بررسی کنیم.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول