اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مجله حوادث فارس| از توقیف محموله میلیاردی قاچاق تا فراخوان مشمولان نخبه

توقیف محموله میلیاردی احشام قاچاق و فراخوان مشمولان نخبه در استان سمنان از مهم‌ترین خبرهای امروز مجله حوادث فارس است.

مجله حوادث فارس| از توقیف محموله میلیاردی قاچاق تا فراخوان مشمولان نخبه

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ علی کریمی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری فردی جوان با 23 فقره انواع سرقت توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان شاهرود خبر داد.

وی گفت: این جوان که هیچ نیاز مالی نداشته و از تمکن مالی خوبی برخوردار است، پس از مصرف مواد مخدر صنعتی به سرقت اقدام می‌کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ادامه داد: این سارق تاکنون به 19 فقره سرقت داخل خودرو، سه فقره سرقت منزل و یک فقره سرقت مغازه اعتراف کرده و مقادیر قابل‌توجهی اموال مسروقه نیز از وی کشف و ضبط شده است.

ایست پلیس به محموله ساعت‌های قاچاق

فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف یک دستگاه تریلر حامل چهار هزار و 410 عدد ساعت خارجی قاچاق در شهرستان سرخه خبر داد.

سرهنگ عبدالله اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان سرخه در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مقابله‌ای خود با پدیده قاچاق، یک دستگاه تریلر را برای بررسی بیشتر متوقف می‌کنند.

وی به عدم ارائه سند و یا مدرک قانونی توسط راننده خودرو اشاره کرد و گفت: پلیس در بررسی‌های بعدی از تریلر، چهار هزار و 410 عدد ساعت مچی خارجی قاچاق کشف کرد.

حسنی با بیان اینکه این محموله به مقصد یکی از استان‌های هم‌جوار سمنان بارگیری شده بود، افزود: ارزش ساعت‌ها برابر نظر کارشناسان، سه میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان به هماهنگی‌های لازم قضایی و توقیف خودروی مذکور خبر داد و با هشدار به سودجویان این حوزه گفت: پلیس برای امنیت و بهبود معیشت و اقتصاد مردم با هرگونه فعالیت خارج از چارچوب قانون قاطعانه برخورد می‌کند.

معرفی رئیس جدید دفتر فرماندهی انتظامی استان سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه باید چهره مهربان پلیس را به عموم جامعه نشان دهیمُ تأکید کرد: در اتاق فرماندهی همیشه به روی همه مردم و کارکنان باز است.

سرهنگ حسنی در مراسم معارفه رئیس دفتر فرماندهی انتظامی استان گفت: باید سازوکار و شرایط مراجعه و حضور بدون دغدغه همه افراد به دفتر فرماندهی فراهم شود.

وی بر لزوم رسیدگی به مراجعه‌کنندگان و تکریم ارباب‌رجوع تأکید و از زیرکی در نظام ولایی به‌عنوان درست انجام دادن مأموریت‌ها و امور یادکرد.

در پایان این جلسه، علی شرفیه به‌عنوان رئیس جدید دفتر فرماندهی انتظامی استان معرفی و از تلاش و خدمات سرهنگ محمد باعثی در این سمت قدردانی شد.

فراخوان مشمولان نخبه و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: مشمولان نخبه و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور که برگ آماده به خدمت دریافت کرده‌اند، باید برابر اطلاعات درج شده در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش اقدام کنند.

سرهنگ حسین پیوندی اظهار کرد: مشمولان فوق باید رأس ساعت هفت صبح روز سه‌شنبه، 15 مردادماه 98 در محلی که در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شد، حضور یابند.

وی افزود: عدم حضور به‌موقع در زمان و محل‌های تعیین‌شده غیبت محسوب می‌شود و مشمولان باید برگه‌های مربوط به اعزام به خدمت ازجمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک موردنیاز دیگر همچون شناسنامه، کارت ملی و... را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

توقیف محموله میلیاردی احشام قاچاق در سرخه

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: پلیس یک دستگاه ایسوزو را مقابل پلیس‌راه شهرستان سرخه متوقف و با توجه به عدم ارائه هرگونه مدرک و سند قانونی توسط راننده و در بررسی از خودرو 53 رأس دام (گوسفند) قاچاق کشف شد.

سرهنگ حسنی با بیان اینکه این محموله به مقصد استان‌های هم‌جوار در حرکت بود، گفت: ارزش ریالی احشام کشف‌شده برابر نظر کارشناسان امر، یک میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/74035/م/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول