اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

کتاب‌های درسی مدارس سیستان و بلوچستان رایگان توزیع خواهد شد

معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: کتاب‌های درسی مدارس سیستان و بلوچستان رایگان توزیع خواهد شد.

کتاب‌های درسی مدارس سیستان و بلوچستان رایگان توزیع خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام علی ذوعلم معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: کتب مدارس سیستان و بلوچستان همچون سالهای قبل بدون دریافت وجه بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به متناسب سازی کتب درسی هر منطقه و استان، افزود: این موضوع در سازمان پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش وزارت آموزش و پرورش بررسی شده است و قرار است با توجه به شرایط جغرافیایی و بوم شناسی هر منطقه کتبی تدوین شود.

ذوعلم همچنین گفت: طبق مصوبات ستاد اقتصادی دولت کاغذ مورد نیاز کتاب‌های درسی به طور سالیانه تهیه و تامین می‌شود که با مصوبات اقتصادی دولت این موضوع به طور جد پیگیری می شود تا سهمیه کاغذ طبق جدول زمان بندی اختصاص پیدا کند.

انتهای پیام/3139
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول