اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اعلام برنامه‌های بزرگداشت هفته خبرنگار در همدان

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان گفت: همایش پیاده‎روی خانوادگی خبرنگاران جمعه 11 مردادماه در همدان برگزار می‌شود.

اعلام برنامه‌های بزرگداشت هفته خبرنگار در همدان

مهرداد حمزه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت هفته خبرنگار در همدان پیش‌بینی شده است اظهار کرد: برنامه‌های امسال از 11 مردادماه آغاز می‌شود و تا 24 مردادماه ادامه دارد.

وی نخستین برنامه این هفته را همایش پیاده‌روی خانوادگی دانست و گفت: این برنامه جمعه 11 مردادماه از ساعت 6:30 صبح از میدان قائم(عج) به سمت مجتمع تفریحی توریستی عباس‌آباد برگزار می‌شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان حضور در نماز جمعه این هفته را از دیگر برنامه‌ها دانست و یادآور شد: دیدار با نماینده ولی فقیه در همدان نیز روز شنبه 12 مردادماه پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز مسابقات ورزشی برای بانوان و آقایان خبرنگار در نظر گرفته شده است بیان کرد: مسابقات در رشته‌های طناب‌کشی، دارت، دان پلان و پرتاب حلقه در سالن ورزشی انقلاب پیش‌بینی شده است.

حمزه به برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «پوشش خبری» اشاره کرد و گفت: این برنامه با همکاری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی است که آزمون آن 14 مردادماه در دانشکده علوم پایه جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی جنگ شادی را از دیگر برنامه‌های هفته خبرنگار برشمرد و افزود: این برنامه با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری است که روز 15 مرداماه برگزار می‌شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان از برگزاری آئین اصلی روز خبرنگار در 16 مردادماه خبر داد و یادآور شد: این مراسم با حضور استاندار، مدیران و اصحاب رسانه ساعت 17:30 در سالن شهدای استانداری برگزار خواهد شد.

وی عطرافشانی مزار شهدا را برنامه روز 17 مردادماه عنوان کرد و گفت: اردوی یک‌روزه خبرنگاران استان و دوره آموزشی بازآموزی مصاحبه با حضور استاد فریدون صدیقی پایان‌بخش برنامه‌های هفته خبرنگار خواهد بود.

انتهای پیام/89003/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول