اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آخرین جزئیات فرود اضطراری بالگرد اورژانس در گنبدکاووس

بالگرد اورژانس گلستان به دلیل نقص فنی در یکی از موتورها مجبور به فرود اضطراری در گنبدکاووس شد.

آخرین جزئیات فرود اضطراری بالگرد اورژانس در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز بالگرد اورژانس گلستان برای انجام عملیات انتقال مادر باردار عازم گنبدکاووس شد.

پس از رسیدن بالگرد به آسمان شهرستان گنبدکاووس، خلبان متوجه نقص فنی در یکی از موتورها و دود غلیظ در این موتور شد که بلافاصله پس از هماهنگی با برج مراقبت در کنار یکی از فروشگاه‌های معروف و بزرگ شهرستان که منطقه مناسب برای فرود بود، مجبور به فرود اضطراری شد.

مسوول اورژانس هوایی فوریت‌های پزشکی گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: خوشبختانه تمامی خدمه پرواز و تکنسین‌های اورژانس همراه این پرواز سالم هستند و مشکلی وجود ندارد.

نوید نوروزی تاکید کرد: یکی از مزیت‌های این بالگرد دو موتوره بودن آن است که در این حادثه نیز با توجه به ایجاد نقص فنی در یکی از موتورها، بالگرد با موتور  دوم به زمین نشست.

وی گفت: در حال حاضر مهندسان در حال بررسی و تعمیر بالگرد هستند که پس از رفع نقص و تائید فنی مهندسان مربوطه، پروازهای این بالگرد از سر گرفته خواهد شد.

نوروزی در خصوص مادر باردار که این بالگرد برای انتقال وی پرواز کرده بود گفت: بلافاصله این مادر باردار از طریق آمبولانس منتقل شد.

انتهای پیام/83004/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول