اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تعمیرات اساسی ایستگاه تقویت فشار گاز گچساران سه با موفقیت انجام شد

مدیر فنی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: با تلاش مشترک شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و ستاد شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تعمیرات اساسی ایستگاه تقویت فشار گاز گچساران سه با موفقیت به پایان رسید.

تعمیرات اساسی ایستگاه تقویت فشار گاز گچساران سه با موفقیت انجام شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، با تلاش مشترک شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و ستاد شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تعمیرات اساسی ایستگاه تقویت فشار گاز گچساران سه با موفقیت به پایان رسید.

مدیر فنی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران  در این باره گفت:  تعمیرات اساسی ایستگاه تقویت فشار گاز دشت گز تمامی مخازن مایع‌گیر ورودی کمپرسورها ، لخته گیر گاز ورودی به ایستگاه، مایع‌گیر گاز به مشعل، سیستم گاز سوخت، شیر آلات و ادوات ابزار دقیقی مورد تعمیرات اساسی قرا گرفتند.

اسدی افزود: ضخامت سنجی از 280 نقطه مستعد خوردگی در تاسیسات ایستگاه توسط همکاران بازرسی فنی و خوردگی فلزات با موفقیت انجام شد.

وی تصریح کرد: با انجام تعمیرات اساسی و بازرسی دوره‌ای تجهیزات و تاسیسات در ایستگاه تقویت فشار، کاهش ضخامت مشاهده و شناسایی می‌شود و این نقاط به منظور ایمن سازی محیط کارکنان و تاسیسات، تعمیر و رفع عیب می‌گردد.

اسدی ادامه داد: در این دوره از تعمیرات اساسی با رعایت الزامات کامل HSE از جمله دستور العمل های PSSR , SOP ..., کار تعمیرات به صورت گروهی انجام داده شد و هیچ‌گونه حادثه‌ای را در بر نداشت.

وی  مهمترین اهداف انجام شده تعمیرات اساسی را در این بازه زمانی رفع گلوگاه‌های تولید ، دستیابی به توسعه پایدار، کاهش تولید آلایندگی و کاهش ریسک عملیاتی بهره‌برداری ایستگاه تقویت فشار گاز بر شمرد و گفت : مزایای این دوره استفاده از نیروهای بومی منطقه در تعمیرات اساسی بود.

اسدی از زحمات بی دریغ همکاران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به ویژه مدیریت تعمیرات اساسی تجهیزات فرایندی و پیمانکاران مربوطه، ادارات نگهداری و تعمیرات، شیمیایی، تاسیسات گاز، ترابری، ایمنی و آتش نشانی، حراست که سهم بسزایی در انجام این کار پر زحمت داشتند تشکر نمود.

 به گزارش فارس، ایستگاه تقویت فشار گاز گچساران سه (دشتگز ) وظیفه فرآورش و فشار افزایی 126میلیون فوت مکعب از گازهای همراه نفت میدان‌های نفتی گچساران را به صورت روزانه بر عهده دارد

 انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول