اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تربیت دینی را وارد فضای مجازی کنیم

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ضرورت ورود تربیت دینی به فضای مجازی، گفت: اگر تربیت را وارد فضای مجازی کنیم، آنگاه می‌توانیم از این ظرفیت به عالی‌ترین شکل ممکن بهره‌گیری کنیم

تربیت دینی را وارد فضای مجازی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ‌مصطفی علما ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش، اظهار داشت: اگر تربیت درست شود تمامی ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را بدون هیچ مشکلی طی خواهیم کرد.

امام جمعه کرمانشاه غایت تلاش 124 هزار پیغمبر را در تربیت توصیف کرد و با تاکید بر ضرورت ورود تربیت دینی به فضای مجازی، ادامه داد: اگر تربیت را وارد فضای مجازی کنیم، آنگاه می‌توانیم از این ظرفیت به عالی‌ترین شکل ممکن بهره‌گیری کنیم.

وی ضمن دعوت از تمامی دست‌اندر‌کاران تعلیم و تربیت برای پویایی در حوزه تعلیم و تربیت، تصریح کرد: اگر در این حوزه دچار ایستایی شویم، یعنی عقب مانده‌ایم، آنگاه نخواهیم توانست الگوهای تربیتی مناسب برای دانش‌آموزان باشیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول