اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

گلمرادی: بی‌تعهدی مدیران پروازی ظلم به مردم است

نماینده مردم ماهشهر در مجلس گفت: علت بی‌تعهدی مدیران پروازی به این دلیل است که خانواده‌های آنها در شهرهای برخوردار از امکانات مستقر هستند.

گلمرادی: بی‌تعهدی مدیران پروازی ظلم به مردم است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی گلمرادی نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) پارلمان در تذکری شفاهی خطاب به وزیر کشور گفت: تعیین تکلیف نیروهای قرارداد موقت در پیکره نفت و شرکت‌های پتروشیمی مهم و ضروری است.

وی افزود: تقاضای من این است که همکاران ما در مجلس، نسبت به این موضوع بی‌اهمیت نباشند و اجازه ندهند که حق این عزیزان ضایع شود.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس افزود: اصلاح قانون جذب و به‌کارگیری معلمان حق التدریسی و آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی تا پایان سال ۹۷ ضرورت دارد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس خصولتی بودن شرکت‌ها را بهانه‌ای برای عقب‌ماندگی استانها عنوان کرد و گفت: مدیران این شرکت‌ها، مدیریت پروازی دارند. علت بی‌تعهدی این مدیران به این دلیل است که خانواده‌های آنها در شهرهای برخوردار از امکانات مستقر هستند. اجازه ندهید بیشتر از این به مردمان و ساکنان این مناطق ظلم شود.

وی در پایان ضمن تاکید به بومی گزینی ادارات عنوان کرد: آقای رئیس! لطفا به فرمانداران و ادارات مناطق تذکر دهید که ماده ۴۷ را در راستای بومی گزینی رعایت کنند. قانون‌گذاری انجام شده است تا ان‌شاءالله ظلمی به مردم نشود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول