اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

منطقه نمونه گردشگری آبگرم در سرخه احداث می‌شود

مسؤول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان سرخه گفت: منطقه نمونه گردشگری آبگرم در این شهرستان احداث می‌شود.

منطقه نمونه گردشگری آبگرم در سرخه احداث می‌شود

بهمن اخلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه اظهار کرد: پروژه آبگرم سرخه در دستور کار است که در فهرست پروژه‌های عمرانی گردشگری این شهرستان قرار دارد.

مسؤول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان سرخه با تأکید بر اینکه منطقه نمونه گردشگری آبگرم در این شهرستان احداث می‌شود، تصریح کرد: این منطقه از پروژه‌های مصوب‌شده در جریان سفر رئیس‌جمهوری به استان سمنان است.

اخلاقی با اشاره به اینکه شهرهای مشابه سرخه که آبگرم دارند، بهترین استفاده را از حضور گردشگر می‌برند، اضافه کرد: استفاده از این ظرفیت به اقتصاد حوزه گردشگری کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه آبگرم سرخه مظلوم و مغفول مانده است، تصریح کرد: بزرگ‌ترین عیب این منطقه نداشتن زیرساخت بوده است.

مسؤول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان سرخه با تأکید بر اینکه دولت در بخش زیرساخت‌ها همیشه ورود پیدا می‌کند، اضافه کرد: احداث جاده هم ازجمله زیرساخت‌های لازم برای احداث این پروژه است.

اخلاقی با اشاره به اینکه آبگرم سرخه دارای پنج چشمه است، بیان کرد: این پنج چشمه، خودجوش آب دارند و میلیون‌ها سال است که وجود دارد.

وی با بیان اینکه آبی که از این چشمه‌ها و از داخل زمین بیرون می‌آید، گرم است، اضافه کرد: این آب دارای خواص درمانی بسیار متعددی است که دو قسمت دارد و دو چشمه یک طرف و دو چشمه در طرف دیگر واقع شده است.

مسؤول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان سرخه با تأکید بر اینکه افراد بومی از این جاذبه شهرهای مختلف استان سمنان استفاده می‌کنند، اظهار کرد: مازندرانی‌ها در قیاس با خود مردم استان سمنان از این چشمه‌ها بیشتر استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/75035/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول