اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

کاهش تعداد دکل‌های فعال نفتی آمریکا برای هشتمین ماه متوالی

شرکت‌های آمریکایی برای هشتمین ماه متوالی از تعداد دکل‌های فعال نفتی خود کم کردند و مجموع این دکل‌ها به 776 دکل فعال رسید.

کاهش تعداد دکل‌های فعال نفتی آمریکا برای هشتمین ماه متوالی

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس به نقل از رویترز، شرکت‌های انرژی آمریکا به دنبال طرح‌هایی برای کاهش هزینه‌ها در فعالیت‌های حفاری جدید، این هفته برای چهارمین هفته متوالی، تعداد دکل‌های نفتی فعال خود را کاهش دادند و تعداد این دکل‌ها برای هشتمین ماه متوالی کاهشی شد.

بیکر هیوز، بزرگ‌ترین شرکت خدمات نفتی آمریکا در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد حفاران آمریکایی در هفته منتهی به 26 جولای، 3 دکل نفتی را خاموش کردند که در مجموع تعداد این دکل‌ها به 776 دکل رسید که کمترین میزان از فوریه 2018 به شمار می رود.

در هفته مشابه سال گذشته 861 دکل فعال بودند.

بیش از نیمی از دکل‌های نفتی آمریکا در در پرمیان بیسین در غرب تگزاس و شرق نیو مکزیکو قرار دارد که علی‌رغم کاهش کلی، در این منطقه 3 دکل جدید فعال شده است.

طی یک ماه گذشته، 17 دکل خاموش شده است که بیشترین کاهش از ماه مارس به شمار می‌رود. به این ترتیب تعداد دکل‌های نفتی فعال امریکا برای هشتمین ماه متوالی کاهش یافته که طولانی‌ترین رشته کاهشی از ماه می 2016 به شمار می‌رود. در آن سال تعداد دکل‌های نفتی فعال آمریکا 9 به صورت متوالی کاهش یافته بود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول