اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

پیام ویدیویی قاری حرم رضوی از مسجد‌النبی به مخاطبان خبرگزاری فارس

کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران متشکل از جمعی از برترین قاریان و حافظان کشور با حضور در سرزمین وحی به اجرای برنامه‌های مختلف می‌پردازند که این برنامه‌ها با استقبال بالای حجاج روبه‌رو شده است.

پیام ویدیویی قاری حرم رضوی از مسجد‌النبی به مخاطبان خبرگزاری فارس

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس کاروان قرآنی جمهوری اسلامی اعزامی به حج تمتع متشکل از تعدادی از قاریان و حافظان ممتاز و بین‌المللی قرآن کریم و گروه مدیحه‌سرایی و جمع‌خوانی قرآن طه مازندران است که برای تلاوت قرآن و اجرای برنامه در مراسم‌های بعثه مقام معظم رهبری و کاروان‌های ایرانی و خارجی به سرزمین وحی اعزام شده‌اند.

تلاوت پیش از شروع مراسمات، تلاوت مجلسی، جزء‌خوانی قرآن، مدیحه‌سرایی و جمع‌خوانی قرآن و اجرای تواشیح و ابتهال از جمله برنامه‌های کاروان نور است که با استقبال بالای حجاج ایرانی و غیر ایرانی مواجه شده است.

حجت‌الاسلام مهدی شجاع سرپرست کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران اعزامی به حج تمتع است که گزارشی اختصاصی از مسجد‌النبی برای مخاطبان خبرگزاری فارس ارسال کرده است که فیلم آن در ادامه تقدیم می‌شود.

 

 

 

حجت‌الاسلام مهدی شجاع از خراسان رضوی(سرپرست کاروان)، کریم منصوری از تهران، حمیدرضا احمدی‌وفا از خراسان رضوی، سعید پرویزی از تهران، حسن خانچی از خوزستان، هادی موحدامین از تهران، هادی اسفیدانی از خراسان رضوی، امین عبدی از کرمانشاه، کاظم آذرپیرا از خوزستان، سجاد علیپور از آذربایجان‌غربی، اسحاق عبداللهی از قم، حمیدرضا نصیری از زنجان، محمد پورعاشوری از تهران، مهدی تقی‌پور از خراسان رضوی، محمدجواد مرادی از قم (حافظ) و اعضای گروه مدیحه‌سرایی و هم‌‌خوانی قرآن کریم «طه» از مازندران امسال به عنوان کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران در سرزمین وحی حضور دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول