اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ارجاع 1000 پرونده به واحدهای مشاوره کلانتری‌های سمنان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان از ارجاع یک هزار پرونده به واحدهای مشاوره کلانتری‌های این استان خبر داد.

ارجاع 1000 پرونده به واحدهای مشاوره کلانتری‌های سمنان

سرهنگ حسین پیوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: از حدود یک هزار فقره پرونده ارجاعی به واحدهای مشاوره کلانتری‌های استان سمنان، 787 فقره معادل 78 درصد از پرونده‌ها به صلح و سازش رسیده و چرخه رسیدگی قضایی خارج شده است.

وی افزود: با به‌کارگیری 25 نفر از کارشناسان مشاوره و روانشناسان مجرب در مرکز مشاوره آرامش و واحدهای مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها در استان سمنان، با تلاش ستودنی و یاورانه این افراد نتایج خوبی حاصل شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری، یک هزار و 654 نفر از خدمات رایگان و مشاوره این پلیس بهره‌مند شدند.

پیوندی اظهار کرد: در این مدت، چهار هزار و 831 نفر از شهروندان طی 69 جلسه مشاوره فعال مورد آموزش چهره به چهره قرار گرفته و از خدمات متنوع و تخصصی روان‌شناختی و مشاوره نیروی انتظامی بهره‌مند شدند.

وی گفت: حرفه مددکاری با تأکید بر توجه و رعایت منزلت انسان و با هدف کنترل مسائل و آسیب‌های اجتماعی بنا شده تا ضمن کمک به افراد گرفتار با توانمند ساختن آنان آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها کاهش یافته و زمینه جذب و همنوایی با افراد و گروه‌های اجتماعی فراهم شود.

انتهای پیام/74030/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول