اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

سازمان امور اداری و استخدامی همه درخواست‌های وزارت علوم برای جذب هیات علمی را تایید می‌کند

معاون رئیس جمهور در پاسخ به گلایه از مشکل نیروی انسانی در دانشگاه‌ها، گفت: هرگونه درخواست جذب هیئت علمی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور تأیید خواهد شد و محدودیتی در این باره وجود ندارد.

سازمان امور اداری و استخدامی همه درخواست‌های وزارت علوم برای جذب هیات علمی را تایید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، جمشید انصاری در شورای اداری استان خراسان جنوبی در پاسخ به گلایه خامسان رئیس دانشگاه بیرجند از مشکل نیروی انسانی در دانشگاه‌ها، گفت: هرگونه درخواست جذب هیئت علمی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور تأیید خواهد شد و برای جذب نیروی انسانی در دانشگاه‌های تحت نظر وزارت علوم مشکلی وجود ندارد.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی نسبت به صدور مجوز استخدام هیئت علمی مطابق درخواست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قول مساعد داد و بیان کرد: با سازمان برنامه‌ریزی و بودجه رایزنی خواهیم داشت که پس از صدور مجوزهای استخدام، در راستای تامین اعتبار آن تلاش شود.

در ابتدای جلسه شورای اداری خراسان جنوبی،  احمد خامسان گفت: نمی‌توان انتظار داشت چندین آزمایشگاه را با یک نیروی حق‌التدریس اداره کرد.
رئیس دانشگاه بیرجند با یادآوری قدمت ۴۳ ساله دانشگاه بیرجند عنوان کرد: نیروهای نسل دوم این دانشگاه در حال بازنشستگی هستند و تا سال ۱۴۰۰ نیز ۱۱۹ نفر از کارکنان باید بازنشسته شود و باید فکری برای این موضوع بشود.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول