اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

زندانیان مهمترین گروه هدف در توسعه مهارت‌آموزی هستند

معاون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور زندانیان گفت: زندانیان از مهمترین گروه‌های هدف این سازمان در راستای توسعه مهارت‌آموزی به شمار می‌روند.

زندانیان مهمترین گروه هدف در توسعه مهارت‌آموزی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رضا باجولوند در جریان بازدید از زندان مرکزی شهر سنندج اظهار کرد: زندانیان از مهمترین گروه‌های هدف سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در راستای توسعه مهارت‌آموزی هستند و باید مورد توجه قرار گیرند.

وی با اشاره به دلایل ارتکاب جرم افراد در جامعه افزود: بیکاری و یا نداشتن یک شغل مناسب می‌تواند یکی از مهمترین دلایل ارتکاب جرم از سوی افراد و ورود آنها به زندان محسوب شود.

وی خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از ورود مجدد زندانیان به زندان‌ها باید با گسترش فضاها و امکانات مهارت‌آموزی در زندان شرایطی را فراهم آورد تا زندانیان بتوانند پس از آزادی از زندان مهارت‌های شغلی لازم را برای مفید واقع شدن در جامعه فراگیرند.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه فعالیت‌های مهارت‌آموزی در زندان سنندج را قابل تقدیر دانست و بیان کرد: مجتمع آموزش فنی و حرفه‌ای زندان سنندج دارای کارگاه‌هایی با فضا و امکاناتی مناسب است که ساخت اینچنین مجموعه‌ای حاکی از تعامل بسیار خوب میان زندان و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در کردستان است.

باجولوند در این بازدید که با همراهی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان انجام شد، از کارگاه‌های مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای زندان مرکزی سنندج از جمله کارگاه رایانه، مکانیک خودرو، برق ساختمان، صنایع چوب و تاسیسات بازدید کرد و روند مهارت‌آموزی زندان را مورد ارزیابی قرار داد.

مجتمع آموزش فنی و حرفه‌ای زندان مرکزی سنندج در محیطی به مساحت 310 متر مربع تیرماه سال جاری به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول