اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

دارندگان کارت سوخت شخصی بنزین پیش از 20 مرداد یک بار سوختگیری کنند

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: دارندگان کارت سوخت شخصی بنزین تا دو هفته آینده حتما یک‌بار با کارت سوخت خودروی شخصی خود سوختگیری کنند.

دارندگان کارت سوخت شخصی بنزین پیش از 20 مرداد  یک بار سوختگیری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمود حسن‌زاده امروز در جلسه توجیهی عرضه بنزین با کارت سوخت شخصی که با حضور کلیه مالکان جایگاه‌های سوخت برگزار شد، اظهار کرد: با استفاده از کارت سوخت شخصی، از قاچاق سوخت و سوء استفاده از کارت های سوخت جلوگیری می‌شود.

وی از دارندگان کارت سوخت شخصی بنزین خواست تا دو هفته آینده حتما یک‌بار با کارت سوخت خودروی شخصی خود سوختگیری کنند.

معاون بازرگانی منطقه ارومیه در خصوص مسائل احتمالی اجرای این طرح ادامه داد: در ابتدای اجرای این طرح، امکان عرضه سوخت با کارت جایگاه‌دار برای کسانی که هنوز کارت سوخت ثبت نام نکرده اند یا کارت سوخت را همراه خود ندارند، وجود دارد.

وی تصریح کرد: اما بنزین با اعمال محدودیت در کمیت بنزین به راننده عرضه می‌شود و به مرور این محدودیت بیشتر می‌شود تا اینکه همه کارت سوخت‌شان را تهیه یا فعال و از آن استفاده کنند.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: کسانی که از طریق «سامانه دولت همراه» به جای کارت سوخت یک کارت بانکی معرفی کرده بودند برای آنها کارت سوخت صادر شده و به زودی به درب منازلشان ارسال می شود.

لزوم اطلاع‌رسانی در ارتباط با اجرای طرح الزام استفاده از کارت سوخت

رئیس ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارومیه نیز در جمع جایگاه‌داران ضمن تقدیر از تعامل و همراهی مالکان مجاری عرضه گفت: اپراتور جایگاه‌ها نقش بسیار مهمی در اطلاع‌رسانی اجرای طرح‌های سامانه هوشمند سوخت دارند.

رحمت حاجی‌زاده اضافه کرد: مالکان جایگاه‌ها در این فرصت کم، جلسات متعددی با اپراتورها و کارگران جایگاه‌ها برگزار کنند و بسته اطلاع‌رسانی روابط عمومی را در ارتباط با اجرای طرح الزام استفاده از کارت سوخت شخصی را مطالعه و به نحو مقتضی به پرسش‌های احتمالی رانندگان پاسخ دهند.

افراد در صورت فراموشی رمز کارت سوخت به ادارات تابعه شرکت ملی نفت مراجعه کنند

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با بیان اینکه رمز اولیه کارت‌های سوخت جدید چهار رقم شماره ملی فرد صاحب کارت است، تصریح کرد: اگر کسی رمز کارت سوخت را فراموش کرده باشد، می‌تواند با در دست داشتن مدارک خودرو و کارت ملی به ادارات تابعه شرکت ملی پخش فرآوره‌های نفتی منطقه مستقر در شهرستان‌ها مراجعه و یا از طریق تماس با شماره ۰۹۶۲۷ راهنمایی‌های لازم را برای دریافت آدرس مراکز رمزگشایی کارت سوخت دریافت کنند.

ناصر مقدسی عنوان کرد: بسته اطلاع‌رسانی طرح الزام برای استفاده کارت سوخت شخصی در اختیار همه مالکان جایگاه‌ها قرار گرفته و جایگاه‌داران می‌توانند در محل جایگاه علاوه بر پوستر و بنر طرح مذکور نسبت به اطلاع‌رسانی دقیق و جامع‌تر اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس در این جلسه توجیهی مدیرعامل یکی از شرکت‌های برند و انجمن صنفی جایگاهداران و همچنین رئیس سامانه هوشمند سوخت منطقه از دیگر سخنرانان بودند و در پایان جلسه به پرسش‌های جایگاه‌داران پاسخ لازم داده شد.

انتهای پیام/ ۶۱۰۲۳/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول