اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تسریع در ساخت سکوهای گازی بیش از ۵ میلیون دلار ارزش دارد

مدیرعامل ایزوایکو گفت: هر روز تسریع ما در ساخت سکوهای گازی بیش از ۵ میلیون دلار ارزش دارد و حجم قابل توجهی سرمایه را در کشور نگه می‌دارد.

تسریع در ساخت سکوهای گازی بیش از ۵ میلیون دلار ارزش دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حمید رضائیان پیش از ظهر امروز در نشست با نماینده شورای وزرای ادوار ایران اظهار داشت: مجموعه ای که در آن هستیم بزرگترین زیرساخت دریایی کشور است و ۱۱۰۰ هکتار وسعت دارند و ۶ شرکت زیر مجموعه آن فعالیت می کنند. 

وی ادامه داد: ایزوایکو در بحث نفت و گاز برنامه ریزی بسیاری دارد و بخش راه اندازی سکو های نفتی و گازی ما یک برند در منطقه است  که در آن  رکورددار هستیم و ارزش یک روزه در ساخت آن ها ۵،۶ میلیون دلار است.

رضائیان تاکید کرد:امروز این جسارت در مجموعه ما ایجاد شده است  و این نشان دهنده آن است که این سیستم و مجموعه به یک باوری رسیده است که کارهای بزرگی را انجام دهد. 

وی بیان کرد: ایزوایکو در بازار خلیج فارس تاثیر مستقیم گذاشته است و بدون اعمال نفوذ پروژه های مهمی را انجام می دهد. 

مدیرعامل ایزوایکو ابراز داشت: سوپرنفتکش ۳۲۰ هزار تنی را ما در یک مناقصه با رقابت عمانی ها برنده شدیم و آن ها بعد از برنده شدن ما مکاتبه کردند و ۴۰ درصد قیمت پیشنهادی  خود را کاهش دادند.

انتهای پیام/۸۸۰۳۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول