اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

سعی نکنیم فضای مدیریت شهری را در ایام انتخابات سیاسی کنیم

نماینده مردم قائم‌شهر و سوادکوه در مجلس دهم گفت: سعی نکنیم فضای مدیریت شهری را در ایام انتخابات سیاسی کرده و دور از هیاهو به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

سعی نکنیم فضای مدیریت شهری را در ایام انتخابات سیاسی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، ظهر امروز با حضور مسؤولان استانی و شهرداری، شهردار جدید قائم‌شهر معارفه شد.

عبدالله رضیان در این مراسم با بیان اینکه در مدتی که در حوزه انتخابیه خدمت کردم بیشترین تغییرات را در شهرداری قائم‌شهر داشتیم، اظهار کرد: این تشخیص شورای شهر است تا در مدیریت شهری بهینه عمل کند.

 

 

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی افزود: در قائم‌شهر چالش‌های مختلفی داریم و عباس صالح‌زاده (شهردار جدید) به‌دلیل داشتن تجربه شهرداری می‌تواند ظرفیت‌ها را بهتر بشناسد و توانمندی‌های خود را بروز دهد.

وی تصریح کرد: نخستین قدم خیر صالح‌زاده توافق برای ساخت زیرگذر چمازکتی بود که با جلسه با وزیر راه و شهرسازی توافق انجام شد و امیدواریم مانند میدان امام قائم‌شهر اتفاق میمونی باشد.

رضیان با بیان اینکه چالش پسماند در شمال کشور چالش ملی است و نگاه مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور هم به حل این بحران است، اظهار کرد: اتفاقات خوبی در این زمینه در صحن مجلس رخ داد و قانون تصویب شد سعی می‌کنیم تا این موضوع را در قائم‌شهر ساماندهی کنیم.

 

 

* شهرداری‌های کشور دچار روزمرگی شدند

نماینده مردم قائم‌شهر و سوادکوه در مجلس دهم ادامه داد: شهرداری‌های کشور دچار روزمرگی شده و چابک‌سازی نشده‌اند، نیاز است نگاه‌مان را به شهرداری تغییر دهیم و فضایی ایجاد کنیم که شهرداری فقط دغدغه حقوق پرسنل را نداشته باشد.

رضیان در پایان خطاب به شورا و شهرداری گفت: سعی نکنیم فضای مدیریت شهری را در ایام انتخابات سیاسی کرده و دور از هیاهو به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

 

 

در ادامه فرماندار قائم‌شهر با بیان اینکه اندیشه «ما می‌توانیم» را امام(ره) در ما نهادینه کرد و در جاهایی که ورود کردیم و خواستیم، نتیجه گرفتیم، اظهار کرد: می‌توانیم به شهر درخشان تبدیل شویم و شرط نخست آن هم‌زبانی و همدلی بین شورا، شهرداری و همه دستگاه‌های اجرایی است.

* درگیر شدن به حاشیه مانع رشد و پیشرفت توسعه خواهد شد

یحیی یوسف‌پور افزود: اگر قرار است کارهای بزرگ و ماندگار انجام شود باید با اتحاد و همراهی مسیر طی شود چراکه درگیر شدن به حاشیه مانع رشد و پیشرفت توسعه خواهد شد.

وی تصریح کرد: اولویت‌های مهم باید در شهر شناسایی و بر اساس آن حرکت شود و پروژه‌هایی مدنظر باشد که پیشران، محرک  و به نفع مردم باشد.

فرماندار قائم‌شهر با بیان اینکه باید زمینه سرمایه‌گذاری را در سطح شهرداری فراهم کنیم، اضافه کرد: قائم‌شهر، جاذبه‌ها و ظرفیت‌های خوبی دارد به شرط اینکه شناسایی شود و شهرداری با برنامه و هدفمند حرکت کند.

یوسف‌پور ادامه داد: شهرداری، توانمندی مالی زیادی ندرد و دولت هم نمی‌تواند کمک کند و باید زمینه را برای سرمایه‌گذاری به‌وجود آورد.

وی مردم را سرمایه اجتماعی و یکی از ارکان مهم انقلاب برشمرد و گفت:  باید دغدغه‌های آنان را شنید و پروژه‌ها به عدالت در شهر اجرا شود تا رضایت همه شهروندان به‌دست آید.

انتهای پیام/86044/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول