اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اولتیماتوم سخنگوی گردان‌های «القسام» به رژیم صهیونیستی

سخنگوی شاخه نظامی حماس اعلام کرد، در صورتی که رژیم صهیونیستی از فرصت فعلی برای تبادل اسرا استفاده نکند ممکن است این پرونده برای همیشه بسته شود.

اولتیماتوم سخنگوی گردان‌های «القسام» به رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس سه‌شنبه شب (دیشب) اعلام کرد، اگر رژیم صهیونیستی فرصت‌های کنونی برای تبادل اسرا را از دست بدهد دیگر تضمینی داده نمی‌شود که پرونده مذکور مجددا بر روی میز قرار بگیرد و ممکن است به فراموشی سپرده شود.

بر اساس گزارش خبرگزاری «صفا»، ابوعبیده گفت: مسأله «رون آراد» برای شما درس عبرت است، در صورتی که سران رژیم اشغالگر این فرصت‌ها را از دست بدهند ما تضمین نمی‌کنیم که این پرونده بر روی میز باقی بماند.

خلبان رون آراد در سال 1986 و هنگام حمله هوایی به جنوب لبنان و در پی سقوط جنگنده‌اش اسیر شد و تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای آزادی وی به جایی نرسید.

سخنگوی القسام تأکید کرد؛ «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و دیگر سران آن از تبادل اسرا با مقاومت فرار می‌کنند و به خانواده‌های آنها دروغ می‌گویند. سران دشمن صهیونیستی در این موضوع تعلل می‌کنند و بهانه آنها این است که نظامیان مفقود تنها جسد هستند (زنده نیستند) اگر این فرضیه درست است پس چرا برای تحقق آرزوی خانواده‌های این نظامیان با بازگرداندن جسد فرزندانشان اقدامی نمی کنند؟

وی افزود، بزرگترین دلیل بر تعلل و دروغگویی سران رژیم صهیونیستی در این مسأله آن است که آنها هیچ زمانی سراغ «آبراهام منگستو» یهودی آفریقایی تبار را نگرفته‌اند. 

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در ژوئیه 2015 از مفقود شدن منگستو در سپتامبر 2014 در نوار غزه خبر دادند (جزئیات بیشتر).

«زهافا شاؤول» مادر «آرون شاؤول» یکی از نظامیان اسیر در دست حماس پس از سخنرانی ابوعبیده، به رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد؛ اگر ادله‌ای را که در اختیار دارد، فاش کند همه خواهند دانست که فرزندش زنده است.

القسام برای اولین بار در آوریل 2015 اعلام کرد؛ چهار نظامی اسرائیلی را در اختیار دارد اما اطلاعاتی درباره زنده یا مرده بودن آنها نداد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول