اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

«باباپنجعلی» از «پایتخت» رفت/ بهبود برمی‌گردد!

تهیه‌کننده مجموعه «پایتخت» از حذف شخصیت باباپنجعلی و بازگشت بهبود در فصل ششم این سریال خبر داد.

«باباپنجعلی» از «پایتخت» رفت/  بهبود برمی‌گردد!

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، «الهام غفوری» تهیه کننده مجموعه تلویزیونی پایتخت در گفت‌وگو با برنامه «سلام صبح بخیر» شبکه سه سیما گفت: بالاخره شخصیت بهبود با بازی مهران احمدی لحظات کمیکی را رقم می‌زد و با مشورت آقای تنابنده و آقای مقدم شخصیت بابا پنجعلی حذف شده و بر اساس نیاز قصه بهبود برمی‌گردد.

وی در پاسخ به اینکه آیا مخاطب فوت بابا پنجعلی را در فصل ششم خواهد دید نیز عنوان داشت: خیر. چون سریال برای نوروز است، قرار نیست با فوت مواجه باشیم اما مدتی از فوت او گذشته است.از سال گذشته هم آقای خمسه و هم آقای تنابنده اعلام کرده بودند که نقش داشت تکراری میشد و با ویژگی‌هایی که برایش رسم شده بود امکان طراحی موقعیت و شوخی جدید نداشت و دست و بال نویسنده را می‌بست.

غفوری درباره اینکه در فصل‌های قبل به مخاطب گفته شده بهبود فوت کرده، او چطور به داستان برمیگردد؟ نیز اظهارداشت: من ترجیح می‌دهم در این‌باره چیزی نگویم و چگونگی آن را در قصه ببینیم.

وی گفت: ما پاییز پیش تولید را آغاز کرده و از اوایل آذر وارد مرحله فیلمبرداری می شویم و امیدوارم که بتوانند مخاطبان را جذب کند.

او همچنین تاکید کرد که همه بازیگران فصل قبل در سریال حضور دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول