اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

گزارش تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق در انتظار تصویب کمیسیون اقتصادی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: گزارش هیات تحقیق و تفحص از ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تهیه شد، اما هنوز به تصویب کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نرسیده است.

گزارش تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق در انتظار تصویب کمیسیون اقتصادی

علی اکبر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس و در پاسخ به این سوال که دلیل توقف گزارش طرح تحقیق و تفحص از ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز چیست، گفت: این طرح متوقف نشده است، اما هنوز نتیجه تحقیق و تفحص در صحن مجلس شورای اسلامی مطرح نشده است. 

عضو هیات تحقیق و تفحص مجلس از ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: اقدامات لازم بعد از انتخاب هیات تحقیق و تفحص انجام شده است و گزارشات را این هیات تهیه کرده است، اما هنوز نتیجه گزارشات به تصویب کمیسیون اقتصادی نرسیده است. 

عضو کمیسیون اقتصادی در رابطه با علت تاخیر و کندی در ارائه گزارش هیات تحقیق و تفحص گفت:  با توجه به گستردگی کار به هر حال بورکراسی اداری در کندی این پروژه بی‌تاثیر نبوده است. 

به گزارش فارس، اعضای کمیته تحقیق و تفحص از ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در آذر ماه سال 1395 تعیین شدند و در سال 1396 هم کار تحقیق و تفحص آغاز شد، اما علیرغم گذشت بیش از 2 سال از تشکیل این هیات هنوز گزارش نهایی از تحقیق و تفحص از ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جلسه علنی مجلس ارائه نشده است. 

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول