اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

مبادلات پولی و مالی بزرگترین مشکل کسب و کارها

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه مهمترین مشکل کسب و کار مشکل مبادلات پولی و مالی است، گفت: بانک‌ها پول و اعتبارات را درست توزیع نمی‌کنند.

مبادلات پولی و مالی بزرگترین مشکل کسب و کارها

رضا پدیدار در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در رابطه با موانع پیش‌روی کسب و کار کشور، گفت: مهمترین موضوع، مشکلات مبادلات پولی و مالی ناشی از تحریم‌ها است. 

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران بیان داشت: به علت عدم مبادلات مالی، تولید‌کنندگان در تامین مواد اولیه دچار مشکل هستند و همین موضوع اثر خود را بر تولید کالا گذاشته است. 

وی با بیان اینکه بسیاری از محصولات تولیدی در چرخه اقتصادی وابسته به سایر کالاها هستند، گفت: به غیر از مشکلات مبادلات پولی و مالی در دنیا نظام پولی و مالی کشور و بانک‌ها به علت عارضه‌هایی که به آنها وارد شده است در توزیع منابع مالی و اعتباری دچار محدودیت هستند و آنها هم نمی‌توانند پول و اعتبارات را درست توزیع کنند. 

پدیدار بیان داشت: به طور کلی سفارش از سوی کارفرمایان کم شده و طرح‌های توسعه‌ای و عمرانی کاهش یافته و بازار برای فعالان بخش خصوصی کوچک شده است. 

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول