اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

پرداختی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یزد باید بالای 75 درصد باشد

رئیس کل بازرسی استان یزد با بیان اینکه میزان پرداختی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یزد باید بالای 75 درصد باشد افزود: اگر می‌دانستم پرداختی‌ها در کارگروه تسهیل یزد 25 درصد است در جلسه شرکت نمی‌کردم.

پرداختی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یزد باید بالای 75 درصد باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام اکبر طالبی چاهوکی صبح امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد با اشاره به اینکه چیزی که در این جلسه مصوب شد باید بالای 75 درصد پرداختی به واحدها داشته باشد اظهار داشت: مواردی که پرداخت نشد اعلام شود و کارشناس ما با بانک‌های عامل نشستی خواهند داشت که بتوان مشکلات این عدم پرداختی‌ها را رفع کنند.

رئیس کل بازرسی استان یزد با بیان اینکه اگر می‌دانستم تنها پرداختی‌ها کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد 25 درصد بوده است حضور پیدا نمی‌کردم خاطرنشان کرد: زمانی که افراد زیادی در کارگروه حضور پیدا می‌کنند و تصمیمات جدی اتخاذ می‌شود باید پرداختی‌ها به بیش از 75 درصد برسد.

وی افزود: بسیاری از واحدها شاید بدون حضور در این کارگروه هم می‌توانستند تسهیلات خود را دریافت کنند که این رقم به 20 درصد هم می‌رسید ولی وقتی به این کارگروه وارد می‌شود یعنی میزان پرداختی باید بالای 75 درصد باشد.

انتهای پیام/3404

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول