اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

مجلس دانشگاه‌ها را از پرداخت مالیات معاف کند

معاون مالی اداری دانشگاه فنی و حرفه‌ای با بیان اینکه دانشگاه ها باید معاف از مالیات باشند، گفت: مبلغ قابل توجهی از بودجه دانشگاه‌ها صرف بازسازی ساختمان‌های آموزشی و پرداخت قبوض می‌شود که باید مجلس دانشگاه ها را همانند آموزش و پرورش از پرداخت مالیات معاف کند.

مجلس دانشگاه‌ها را از پرداخت مالیات معاف کند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، غلامرضا زمانی معاون مالی و اداری دانشگاه فنی و حرفه ای در جلسه توسعه آموزش های مهارتی در شورای با اعضای کمیسیون آموزش مجلس گفت: چرا باید آموزش و پرورش از پرداخت مالیات در ساخت و سازهای خود توسط مجلس معاف شود اما دانشگاه همچنان با بودجه کمی که دارد باید مبالغ زیادی را صرف اینگونه هزینه‌ها کند.

وی افزود: ما در دانشگاه فنی و حرفه ای دارای کارگاه های زیادی در سراسر کشور هستیم که برای استفاده دانشجویان از این محیط های کارگاهی باید مجلس و دولت بودجه لازم را برای تجهیز آنها به ما بدهند در واقع اگر کمک به دانشگاه نشود فعالیت دانشگاه فقط یک شوخی است.

زمانی تصریح کرد: بودجه محوطه سازی امور زیر بنایی این دانشگاه در قالب مدیریت سبز بسیار کم است به طوری که یک مبلغ 100 میلیونی و یک مبلغ 200 میلیونی از وزارت علوم پرداخت شده است اما چون براساس اوراق تحویل داده اند به معنای واقعی 100 میلیون ما 50 میلیون می شود و 200 میلیون نیز به 100 میلیون کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول