اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

حوادث کار در آذربایجان‌شرقی جان ۱۵ نفر را گرفت/ مصدوم شدن ۳۱۴ نفر

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی از کشته شدن ۱۵ نفر بر اثر حوادث ناشی از کار در استان خبر داد.

حوادث کار در آذربایجان‌شرقی جان ۱۵ نفر را گرفت/ مصدوم شدن ۳۱۴ نفر

آرتین کمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: 15 نفر طی سه ماهه اول امسال بر اثر حوادث ناشی از کار در استان آذربایجان‌شرقی جان خود را از دست دادند که همگی آنها مرد بودند و این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت نفر کاهش داشته است.

وی افزود: در این مدت تعداد 314 نفر نیز بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد 6 نفر زن و بقیه مرد بودند.

کمالی اضافه کرد: در خرداد امسال پنج نفر به علت حادثه کاری فوت کرده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 9 نفر کاهش یافته است همچنین 103 نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری در خرداد ماه سال‌جاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 19 نفری را نشان می‌‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان ساخت: تعداد کل فوت شدگان حوادث کاری در سال 97 برابر با 73 نفر بود که یک نفر از آنان زن و بقیه مرد بودند و نیز تعداد کل مصدومین حوادث کار مراجعه‌ کننده در سال 97 برابر با یک هزار و 306 نفر بود که از این تعداد 40 نفر زن و یک‌هزار و 266 نفر مرد بودند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول