اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

فارس من| 903 نفر از متقاضیان حق التدریس دانشگاه ‌فنی‌وحرفه‌ای استخدام شده اند/ درخواست سایر متقاضیان در حال بررسی است

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه فنی حرفه‌ای گفت: 903 نفر از متقاضیان استخدام حق التدریس دانشگاه فنی و حرفه‌ای بعد از سپری کردن فرآیندهای اداری و گزینشی، احکام کارگزینی آنها صادر و در سراسر مراکز تابعه مشغول به کار شده‌اند.

فارس من| 903 نفر از متقاضیان حق التدریس دانشگاه ‌فنی‌وحرفه‌ای استخدام شده اند/ درخواست سایر متقاضیان در حال بررسی است

 به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» سامانه ‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری فارس این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع «پیگیری استخدام حق التدریس دانشگاه فنی و حرفه ای » را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت‌وگو با مسؤولان دانشگاه فنی و حرفه ای شدند که خبرنگاران خبرگزاری فارس بر حسب وفای به عهد این موضوع را پیگیری کردند.

حسین سلمانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای درباره اقدامات انجام شده در رابطه با مشمولین بند (ذال) ماده ۶۴ قانون برنامه ششم توسعه (فرآیند جذب و استخدام نیرو‌های حق التدریسی ماقبل ۱۳۹۰) گفت: پس از ابلاغ قانون مذکور به دانشگاه با توجه به ماده ۱ قانون احکام دائمی کشور، موضوع در هیأت امنای دانشگاه مطرح و دستورالعمل مربوطه تهیه و توسط کمیته منتخب هیأت امنا به تأیید و تصویب رسید که پس از انجام این امر، مراتب به وزارت علوم اعلام شد و تاکنون  903 نفر از متقاضیان بعد از سپری کردن فرآیندهای اداری و  گزینشی احکام کارگزینی ایشان صادر و در سراسر مراکز تابعه مشغول به کار شده اند.

وی افزود: تقاضای سایر متقاضیان که مشمول آیین نامه و شرایط جذب نبوده اند نیز با همکاری هیأت امنای دانشگاه فنی حرفه ای ، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان امور اداری و استخدامی در دست بررسی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول