اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سردار آبنوش: امروز اولویتی جز حراست از نظام و انقلاب اسلامی نداریم

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز اولویتی جز حراست از نظام و انقلاب اسلامی نداریم، گفت: نباید از قطار انقلاب پیاده شویم.

سردار آبنوش: امروز اولویتی جز حراست از نظام و انقلاب اسلامی نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار سالار آبنوش ظهر امروز در یادواره سه شهید گمنام تیپ 12 قائم (عج) استان سمنان با حضور پاسداران تیپ 12 و ستاد سپاه استان سمنان اظهار کرد: امروز اولویتی جز حراست از نظام و انقلاب اسلامی نداریم؛ نباید از قطار انقلاب پیاده شویم و اگر به شهدا اقتدا کنیم، به راه راست هدایت خواهیم شد.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نباید حوادث تاریخ را فراموش کنیم، گفت: حوادث تاریخ درس عبرتی برای انسان‌هاست و عبرت، همواره انسان‌ها را بیدار می‌کند.

آبنوش با بیان اینکه هر چه داریم از شهدا داریم و باید همیشه هم‌پیمان با این عزیزان باشیم، تصریح کرد: شهدای گمنام مصداق بارز این سخنان هستند؛ چراکه اینان بدون آنکه دنبال اسم و رسم و دنیا باشند، با عشق به امام و انقلاب و در راه اسلام از هر چه داشتند، گذشتند و با جان و دل در راه این وطن، آرامش و امنیت جان خود را فدا کردند.

وی از حماسه و رشادت استان سمنان و تیپ 12 قائم (عج) در عملیات مرصاد گفت: شما که امروز در این استان و تیپ 12 خدمت می‌کنید، کاری سخت‌تر از نیروهای دیگر دارید؛ چراکه مهر کلام رهبری زینت‌بخش این سپاه است.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین افزود: همواره باید خوش بدرخشید تا یاد غرورآفرین مرصاد همچنان پرافتخار باقی بماند و با شهدای مدافع حرمی که در این تیپ وجود دارد، این را به جد ثابت کرده‌اید.

سرهنگ حمید محمدی فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این مراسم اظهار کرد: امروز به میمنت حضور این سه شهید گرد هم آمده‌ایم و از خداوند منان خواستاریم همه ما بتوانیم زندگی خود را با فرهنگ حسینی، شهادت گونه به پایان برسانیم.

در این مراسم از برگزیدگان عملکرد اشراف، بسیج اصناف، بسیج طلاب و بسیج جامعه پزشکی تجلیل شد.

انتهای پیام/74028/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول