اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

«پوریا درکه» سرمربی بعثت کرمانشاه شد/ با تکیه بر توان بومی برای صعود می‌جنگیم

سرمربی جدید تیم فوتبال بعثت کرمانشاه گفت: مهمترین هدف ما در تیم بعثت صعود از لیگ به دسته یک با استفاده از توان و استعدادهای بومی فوتبال استان کرمانشاه است.

«پوریا درکه» سرمربی بعثت کرمانشاه شد/ با تکیه بر توان بومی برای صعود می‌جنگیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بنا به اعلام سرپرست تیم فوتسال بعثت کرمانشاه «پوریا درکه» بازیکن سال‌های دور شیرین‌فراز کرمانشاه به عنوان سرمربی جدید تیم بعثت کرمانشاه، حاضر در لیگ دسته 2 فوتبال کشور انتخاب شد.

درکه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص برنامه‌های این تیم در فصل پیش‌رو، اظهار داشت: مهمترین هدف ما در تیم بعثت صعود از لیگ به دسته یک با استفاده از توان و استعدادهای بومی فوتبال استان کرمانشاه است و تمام برنامه‌های این باشگاه براساس همین هدف طراحی شده است.

سرمربی جدید تیم بعثت کرمانشاه در تشریح برنامه‌های این باشگاه، یادآور شد: در تاریخ اول تا سه مردادماه برنامه تست از بازیکنان استان در مجموعه ورزشی انقلاب کرمانشاه برگزار خواهد شد و پس از آن تیم در یک برنامه زمان‌بندی یک ماه تمرینات بدنسازی را پشت‌سر خواهد داشت و پس از آن در یک اردو آمادگی در تهران برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: نخستین بازی تیم بعثت احتمالا در دهه سوم شهریورماه برگزار خواهد شد و براساس برنامه زمان‌بندی با حداکثر توان در رقابت‌های لیگ دسته 2 فوتبال کشور حاضر شده و برای صعود به لیگ دسته یک کشور تلاش خواهیم کرد.

بازیکن اسبق تیم شیرین‌فراز کرمانشاه درخصوص تاکید بر استفاده از بازیکنان بومی استان در رقابت@های لیگ دسته یک کشور، یادآور شد: تجربه سال‌ها حضور در فوتبال کشور به من ثابت کرده است که با تکیه برغیرت و تعصب بازیکنان بومی استان کرمانشاه می‌توان کارهای بزرگی انجام داد و تیم بعثت کرمانشاه هم‌اکنون بازیکنان متعصب خوبی در رده بزرگسالان و جوانان دارد و با کمک این بازیکنان قصد داریم زمینه صعود به لیگ دسته یک را فراهم کنیم.

درکه در پاسخ به این سئوال که برخی از منتقدان ادعا می‌کنند بازیکنان تیم بعثت از حداکثر توان خود در زمین استفاده نمی‌کنند، یادآور شد: هر بازیکن فوتبال در هنگام حضور در زمین فوتبال تمام مسائل حاشیه‌ای همچون مسائل مالی و اختلاف‌ها را فراموش می‌کند و با تمام توان در اختیار تیم است و این استعداد و توان سرمربی است که بتواند از حداکثر توان او بهره بگیرد.

وی یادآور شد: در استان کرمانشاه بازیکنان مستعد بسیار زیادی وجود دارند و تجربه من می‌گوید هیچ بازیکنی به خاطر مسائل مالی و یا اختلاف نظرها در زمین بازی کوتاهی نخواهد کرد و بدون شک در فصل پیش‌رو با تاکید بر توان بازیکنان بومی استان و استفاده از حداکثر توان آن‌ها زمینه صعود را ثابت خواهیم کرد.

این بازیکن اسبق تیم‌ شیرین‌فراز کرمانشاه پیرامون مسائل مطرح شده در خصوص دخالت مالک باشگاه در ترکیب و مدیریت فنی تیم، ادامه داد: این مورد یکی از مهمترین مسائل مطرح شده در زمان توافق همکاری بوده است و باید در نظر گرفت که مالک باشگاه از جیب خود برای رشد تیم خرج می‌کند و هیچگاه به هیچ دلیلی به‌دنبال تضعیف تیم نیست، اما براساس توافقات شکل گرفته در باشگاه بدون شک از نظرات مالک باشگاه بهره‌مند خواهم شد، اما تصمیم نهایی در خصوص ترکیب و شکل بازی برعهده سرمربی خواهد بود.

*بازی‌های بعثت در زمین 15 خرداد برگزار می‌شود

یکی از مسائل مطرح شده در خصوص تیم بعثت کرمانشاه عدم اجازه سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات تیم بعثت در ورزشگاه انقلاب است در این خصوص سرپرست تیم، گفت: براساس مکاتبات صورت گرفته به هیچ وجه اجازه برگزاری بازی‌های لیگ 2 در ورزشگاه انقلاب را نداریم و مسابقات در زمین 15 خرداد و یا کارگران برگزار خواهد شد.

کیومرث لرستانی در ادامه گفت‌و‌گو با فارس، خاطرنشان کرد: ورزشگاه 15 خرداد هم‌اکنون در اختیار هیأت فوتبال شهرستان کرمانشاه است و اجازه بازی در این ورزشگاه به بعثت داده شده است، اما اگر تیم ما بخواهد در این زمین پذیرای حریفان خود باشد باید حداقل هفته‌ای چند جلسه در آن تمرین کند.

لرستانی ادامه داد: ورزشگاه 15 خرداد از لحاظ امکانات در شرایط مناسبی قرار دارد و در صورت اجازه تمرین و برگزاری مسابقات در این ورزشگاه به رشد و ارتقای تیم کمک بسیار زیادی خواهد شد در غیر این صورت باید به دنبال زمین دیگری برای برگزاری مسابقات باشیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول