اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

3 دستگاه مسؤول پیگیری توافق‌های بخش دانشگاهی و صنعت در نمایشگاه ساخت داخل شدند

با آغاز به کار سامانه ثبت نتایج مذاکرات و بازدیدهای نمایشگاهی همزمان با نخستین نمایشگاه ساخت داخل و رونق تولید، بازدید کنندگان علمی نمایشگاه می‌توانند توافقات اولیه خود با غرفه‌ها را ثبت کنند و ۳ دستگاه مسؤول حمایت و پیگیری توافقات شده‌اند.

3  دستگاه مسؤول پیگیری توافق‌های بخش دانشگاهی و صنعت در نمایشگاه ساخت داخل شدند

اسحاق پور کارشناس دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، از راه اندازی سامانه ثبت نتایج مذاکرات و بازدیدها در نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید خبر داد و اظهار داشت: این سامانه برای نخستین بار آغاز به کار کرده است و ارتباط میان جامعه علمی و جامعه صنعتی را برای رفع نیازهای صنعت برقرار می‌کند.

به گفته وی، بازدیدکنندگان علمی از این نمایشگاه که از اعضای هیأت علمی، دانشجویان، دانش‌آموختگان، پژوهشگران، شرکت‌های دانش‌بنیان و‌ پارک‌های علم و فناوری هستند می‌توانند خلاصه نتایج بازدید و مذاکرات انجام شده خود با غرفه‌ها را برای پیگیری‌های بعدی در این سامانه وارد کنند.

به گفته وی، این سامانه با همکاری دانشگاه تربیت مدرس راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: طبق توافق سه‌جانبه بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت صنعت، معدن و تجارت مواردی که در این سامانه ثبت می شوند از صنعت مورد پیگیری و حمایت قرار خواهند گرفت و در قدم بعدی از دانشگاه‌ها هم پیگیری می‌شود که نیازهای خود را شناسایی و اعلام کنند.

اسحاق‌پور تصریح کرد: بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند هر روز نتایج مذاکرات جدیدی را در این سامانه ثبت کنند و محدودیتی از این نظر وجود ندارد.

به گزارش فارس، این سامانه در نشانی اینترنتی b2n.ir/69106 در دسترس است.

نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید در محل نمایشگاه‌های دائمی بین‌المللی تهران از ۲۷ تا سی‌ام تیرماه برپا است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول