اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

همایش «تحریم در تقابل با صلح جهانی، از نگاه ادیان» برگزار می‌‎شود

رئيس مركز گفت‌وگوی اديان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از برگزاری همایش «تحریم در تقابل با صلح جهانی، از نگاه ادیان» در روز دوشنبه (31 تیرماه جاری) در حسینیه الزهرای این سازمان خبر داد.

همایش «تحریم در تقابل با صلح جهانی، از نگاه ادیان» برگزار می‌‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ حجت‌الاسلام محمدمهدی تسخیری رئیس مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از برگزاری همایش «تحریم در تقابل با صلح جهانی، از نگاه ادیان» خبر داد و گفت: این همایش ۳۱ تیرماه جاری ساعت ۱۰ صبح با حضور گسترده مسئولان اجرایی و بزرگان دینی و نخبگان علمی حوزه و دانشگاه در محل حسینیه الزهرا (س) این سازمان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش افزود: اقدام نابخردانه دولت آمریکا در وضع تحریم‌های جدید علیه مقامات عالی کشور و ملت بزرگ ایران که نشان دهنده عمق کینه و دشمنی سردمداران آمریکا با مردم عظیم‌الشأن ایران و نهایت استیصال آنان در مواجهه با مقاومت عزتمندانه نظام جمهوری اسلامی ایران است، موجب شده مردم ایران از اقوام و پیروان ادیان مختلف ضمن ابراز انزجار خویش از این سیاست‌های خصمانه بر همبستگی و انسجام خویش در مقاومت عزتمندانه علیه استکبار جهانی، بیش از پیش تأکید کنند.

رئیس مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ابراز داشت: این سازمان در راستای محکومیت این اقدامات سخیف آمریکا با همکاری و مشارکت رهبران و پیروان ادیان مختلف، همایش «تحریم در تقابل با صلح جهانی، از نگاه ادیان» را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: سخنرانان این همایش از منظر آموزه‌های دینی، ابعاد مختلف سیاست خصمانه دولت آمریکا علیه ملت شریف ایران را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول