اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

بوستان وثوق الدوله افتتاح می شود

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران با بیان اینکه بوستان وثوق الدوله تملک و کارهای اجرایی آن آغاز شده است، گفت: در نیمه دوم سال جاری این بوستان آماده بهره برداری می شود.

بوستان وثوق الدوله  افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس علی‌محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران در مراسم افتتاح بوستان پدر معروف به باغ عبقری در منطقه ۲ شهرداری تهران گفت: احداث بوستان عمومی در باغ عبقری در روز تولد حضرت علی(ع) آغاز شد و یکی از سلسله اقدامات ما برای احیای باغات تهران بوده است.

مختاری ادامه داد: این راه با جدیت ادامه پیدا می کنند زیرا می دانیم که جناب آقای حناچی از سالها قبل درخصوص حفظ باغات در تهران تذکراتی داده و دغدغه هایی داشته است.
وی افزود: نتیجه همگرایی شورا و شهرداری و اختصاص بودجه برای تمام باغات حرکتی فرخنده بوده است که این گام محکم برداشته شده است.
مدیرعامل سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران گفت: لغو مصوبه برج باغها یکی از مهمترین اقدامات شورای شهر تهران بود که با شجاعتی خاص این اقدام صورت گرفت.
مختاری خاطرنشان کرد: با درایت جناب آقای محسن هاشمی این مصوبه عملی شد و به این موضوع توجه شد که باغات سرمایه اصلی شهر تهران هستند و تملک آنها و تبدیلش به بوستانهای عمومی به نفع مردم است.
وی افزود: در حال حاضر باغ وثوق الدوله به وسعت ۱۸ هزار متر مربع تملک شده و در نیمه دوم امسال به سرانجام رسیده و افتتاح خواهد شد.
مدیرعامل سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران گفت: ۵ باغ بزرگ تملک شده است و به زودی اقدامات آنها اجرایی شده و به دست مردم سپرده می شود تا از آن استفاده کنند.
مختاری ادامه داد: در مناطق کم برخوردار و دارای بافت فرسوده و همچنین پر جمعیت به واسطه توصیه شهردار تهران توسعه فضای سبز در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: بیش از ۲ هزار و 260 بوستان در تهران داریم که تلاش میکنیم تعداد آنها افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول