اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس: «صهیونیست‌زدگی» برخی مقامات عرب مشهود است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد که تصویر دیدار صمیمانه وزیر خارجه بحرین با همتای صهیونیست وی نشان‌دهنده «صهیونیست‌زدگی» برخی مقامات عرب است.

حماس: «صهیونیست‌زدگی» برخی مقامات عرب مشهود است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سامی ابوزهری» سخنگوی جنبش حماس به دیدار «احمد بن خالد» وزیر خارجه بحرین با «یسرائیل کاتص» همتای صهیونیست وی واکنش نشان داد.

طبق گزارش خبرگزاری فلسطینی «صفا»، ابوزهری تأکید کرد که تصویر دیدار صمیمانه بن احمد با کاتص نشان‌دهنده صهیونیست‌زدگی است که برخی اعراب به آن دچار شده‌اند.

وی در صفحه توئیتر خود با اعلام مطلب افزود: «این دیدارها و تصاویر خیانت به قدس و فلسطین است اما هرگز در منحرف کردن آگاهی و شعور امت و هدایت آن به سمت دست کشیدن از فلسطین و عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی موفق نخواهد بود».

وزیر خارجه بحرین روز پنجشنبه (دیروز) در تلاش برای عادی‌سازی روابط این کشور با رژیم صهیونیستی، برای اولین بار با «یسرائیل کاتص» همتای صهیونیست خود دیدار کرد.

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی پنجشنبه (۲۷ تیر) اعلام کردند که دو طرف در حاشیه اجلاس وزیران خارجه کشورهای جهان موسوم به «پیشبرد آزادی مذهبی در جهان» که در واشنگتن آمریکا برگزار شد، با یکدیگر دیدار کردند.

«جیسون گرینبلات»، فرستاده ویژه رئیس جمهوری آمریکا در مذاکرات سازش بین فلسطینیان و رژیم صهیونیستی در توییتر خود این دیدار را کوتاه اما دوستانه خواند. او نوشت: «این هفته در واشنگتن پیشرفت عالی به نفع اسرائیل، بحرین و منطقه [حاصل شد]».

بن احمد پس از این دیدار بر تمایل کشورش برای همکاری کامل با رژیم اشغالگر در زمینه گردشگری و تجارت  تاکید کرد و گفت: مردم اسرائیل نیاز به آرامش دارند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول