اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تکیه بر توان داخلی، پاسخ ملت ایران به دشمن است

امام جمعه موقت رودسر با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: در حالی‌که اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها به تعهدات خود در برجام عمل نکردند گستاخ شده و انتظارات وقیحانه‌ای از ایران دارند که کشور ما به تعهدات خود در برجام عمل کند، ملت ایران عمل دشمن را بی جواب نمی‌گذارد و با مقاومت و تکیه به توان داخلی در مقابل تحریم‌های دشمن ایستادگی خواهند کرد.

تکیه بر توان داخلی، پاسخ ملت ایران به دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت الاسلام‌والمسلمین حسین فتحی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سالروز اقامه نخست نماز جمعه کشور به امامت آیت‌الله طالقانی اظهار کرد: در چهلمین سالگرد این اتفاق مهم در کشور با همدلی و حضور دشمن‌شکن شما نمازگزاران هفته آینده نماز جمعه هر چه باشکوه تر برگزار می‌شود.

وی نماز جمعه را مهم‌ترین سنگر انقلاب اسلامی دانست و افزود: این فریضه عبادی سیاسی در وحدت، یکدلی، انسجام ملی و عزت و اقتدار کشور نقش تاثیرگذاری دارد.

امام جمعه موقت رودسر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه کشور تصریح کرد: مسؤولان و به ویژه امامان جمعه دلسوز، مردمی و کنار مردم باشند و از رفتن به سمت صاحبان قدرت و ثروت و نو دولت‌هایی که از راه‌های غیرقانونی صاحب ثروت شدند و با چرب زبانی به دنبال یک حاشیه امن و آبرویی برای خود هستند پرهیز و دوری کنند چرا که هر قدر به اشرافی‌گری و تجملات نزدیک‌تر شوید از مردم و مبانی انقلابی اسلام فاصله بیشتری خواهید گرفت.

وی با تأکید بر جوان‌گرایی و خودداری از ناامید کردن جوانان بیان کرد: گاهی برخی عملکردها موجب ناامیدی در جوانان می‌شود چرا وقت جوانان تحصیل کرده ما در قلیان‌سراها تلف می‌شود، این یکی از دغدغه‌های بزرگ جامعه و مقام معظم رهبری است باید جوانان را دریابیم و از ناامید کردن جوانان به عنوان یکی از منکرات مهم جلوگیری کنیم.

فتحی با تأکید بر اینکه مسؤولان باید شرایط مناسبی برای اشتغال جوانان ایجاد کنند گفت: اشتغال یکی از نیازهای جوانان است که آن‌ها را از بسیاری آسیب‌های اجتماعی مصون می‌کند.

امام جمعه موقت رودسر بر ضرورت تلاش صادقانه و دلسوزانه مسؤولان برای خدمت به مردم و حل مشکلات آن‌ها تأکید کرد و افزود: مسؤولان در شرایط سخت اقتصادی امروز که معیشت مردم به سختی می‌گذرد مردمی که همیشه پای دین و انقلاب ایستادند و در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور پررنگ داشتند برای حل مشکلاتشان آستین همت بالا بزنند و مشکلات را حل کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های توسعه و عمرانی در این شهرستان بیان کرد: بعضی از پروژه‌ها طولانی شده که نارضایتی مردم را به دنبال دارد مسؤولان برای رسیدن به تراز مردم اجرای کارهای عمرانی را سرعت ببخشند و در تسریع و تسهیل کارها تلاش بیشتری کنند.

فتحی با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: در حالی‌که اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها به تعهدات خود در برجام عمل نکردند گستاخ شده و انتظارات وقیحانه‌ای از ایران دارند که کشور ما به تعهدات خود در برجام عمل کند ملت ایران عمل دشمن را بی جواب نمی‌گذارد و با مقاومت و تکیه یه توان داخلی در مقابل دشمن ایستادگی خواهند کرد.

انتهای پیام/84007

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول