اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توقیف نفتکش ایرانی توسط انگلیس برای جبران شکست آمریکا

امام جمعه بادرود گفت: دولت خبیث انگلیس برای جبران شکست آمریکا دست به توقیف نفتکش ایران در جبل‌الطارق زد اما نیروی دریایی ما به این اقدام مذبوحانه آن‌ها پاسخ قاطعی خواهد داد.

 توقیف نفتکش ایرانی توسط انگلیس برای جبران شکست آمریکا

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بادرود با بیان اینکه اگر امید از جامعه و انسان گرفته شود جامعه دچار هرج و مرج می‌شود، اظهار کرد: بیاییم خدا و تقوا را در گفتار و نوشتار و در فضای مجازی مراعات کنیم و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب به خاطر دنیای چند روزه خود از نشر دروغ و اکاذیب خودداری کرده و خانواده و جامعه را متلاشی نکنیم.

امام جمعه بادرود افزود: برخی افراد در مدارس، دانشگاه‌ها و حتی در محیط کسب و کار با صحبت‌های نابجای خود مردم و جوانان را ناامید می‌کنند که ناامید کردن کار شیطان است.

وی با طرح این سؤال که چرا دشمن دست به تحریم رهبر معظم انقلاب زده است، مطرح کرد: رهبر معظم انقلاب همیشه ابهت و هیمنه پوشالی آمریکا را در دنیا از بین برده‌اند و مواضع مقتدرانه ایشان در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا به مانند دیدار با نخست وزیر ژاپن باعث شد که حتی کسانی که با معظم له زاویه داشتند به وجود چنین رهبر با صلابت و خصوصیات حیدری احساس غرور کرده و بر خود ببالند.

قاسمی با اشاره به عکس‌العمل آمریکا در قبال سرنگونی پهپاد خود تصریح کرد: پس از هدف قرار دادن این پهپاد توان و اراده آمریکا زیر سؤال رفت چراکه آن‌ها نتوانستند کار خاصی را انجام دهند و فقط به حملات محدود سایبری و اقدام علیه زیرساخت یکی از گروه‌های عضو جدا شده عراق دست زدند.

امام جمعه بادرود اضافه کرد: دولت خبیث انگلیس برای جبران این شکست آمریکا دست به توقیف نفتکش ما در جبل‌الطارق زد که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب عناصر مؤمن نیروی دریایی کشورمان با جسارت مثال‌زدنی خویش به این اقدام مذبوحانه آن‌ها پاسخ قاطعی خواهند داد و متجاوزان به حقوق و منافع ملی را از عمل خود پشیمان خواهند کرد.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی عملیات رصد و کنترل تردد شناورها در خلیج فارس به منظور کشف و مقابله با قاچاق سازمان‌یافته، کشتی حامل یک میلیون لیتر سوخت قاچاق را در جنوب جزیره لارک توقیف کرد که این همان اقتداری است که سپاه می‌تواند در هر زمانی از شبانه‌روز از منافع و سرمایه‌های ملت ایران به خوبی محافظت کند.

قاسمی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با ائمه جمعه کشور مطالب بسیار مهمی را در زمینه‌های مختلف بیان کردند که از جمله شاخص و بارزترین آن‌ها می‌توان به لزوم توصیه به تقوا و بصیرت به عنوان زمینه‌ساز حل مشکلات جامعه و طرح مسائل به صورت عینی و مصداقی و نه به صورت کلی و بدون مصداق در خطبه‌های نماز جمعه اشاره کرد.

امام جمعه بادرود در پایان گفت: روز 24 تیر سالروز ارتحال عالم ربانی و مفسر قرآن کریم حجت‌الاسلام رحمت‌الله جعفری بود که وی از جمله دوستان قدیمی و باصفای ما به شمار می‌رفت و حقیقتاً خصوصیاتی همچون تواضع، مردم‌داری، ساده‌زیستی، اخلاق حسنه و خدمت به قرآن و اهل بیت (ع) از سیمای رفتاری و گفتاری آن مرحوم موج می‌زد.

انتهای پیام/63025/ح20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول