اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

همکاری ایران با روسیه، آذربایجان و ترکیه برای پیشرفت اقتصاد دیجیتال

کنفرانس مطبوعاتی اجلاس چهارجانبه با حضور وزرای کشورهای روسیه، آذربایجان و‌ ترکیه برگزار شد.

همکاری ایران با روسیه، آذربایجان و ترکیه برای پیشرفت اقتصاد دیجیتال

به گزارش خبرنگار گروه علمی و‌دانشگاهی خبرگزاری فارس، کنفرانس مطبوعاتی اجلاس چهارجانبه با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رامین قلی زاده وزیر ارتباطات آذربایجان، عمر عبدالله کارگوزاغلو رئیس سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات، کنستانتین ناسکف وزیر ارتباطات روسیه در عمارت کلاه فرنگی برگزار شد.
در این نشست،کنستانتین ناسکف وزیر ارتباطات روسیه گفت: در چارچوب محور تفاهم این اجلاس بر اساس سازماندهی نمایشگاه‌های بزرگ مشترک، تبادل هیات اقتصادی بین هر چهار کشور و شرکت در هشت نمایشگاه است که به صورت سالانه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در گام نخست این تفاهم به دنبال تسریع و حرکت بخشیدن به گسترش رابطه چهار کشور است که امیدواریم بتوانیم با رایزنی های بعدی درباره مسائل اقتصادی نیز مذاکره داشته باشیم.
در ادامه عمر عبدالله کارغوزاغلو رئیس سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات ترکیه گفت: امروز در این اجلاس چهارجانبه وزرای هر چهار کشور برای گسترش همکاری بین چهار کشور و حمایت از زیرساخت گرد هم آمدند که این گام اول محسوب می‌شود.
همچنین رامین قلی زاده وزیر ارتباطات آذربایجان گفت: ما با جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف نظیر استارتاپ‌ها نیز فعالیت داریم و جلساتی هم در این باره برگزار کردیم.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول