اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

فارس من| آغاز نهضت آسفالت در رشت

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و امور زیر بنایی شهرداری رشت از آغاز نهضت آسفالت در مناطق پنج‌گانه رشت خبر داد.

فارس من| آغاز نهضت آسفالت در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سامانه «فارس من» باهدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

«شهرداران مناطق رشت فکری به حال چاله‌های شهر کنند» یکی از عناوینی بود که توسط مخاطب در سامانه فارس من ثبت شد.

مخاطب در ثبت این سوژه مطرح کرده بود که «وقتی در کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی رشت قدم می‌زنیم محال است پایمان پیچ نخورد و اگر سوار ماشین باشیم که دیگر هیچ! قطعات اتومبیلتان از هم وا و جدا می‌شود! ازبس‌که این شهر پر از چاله‌وچوله‌های عجیب‌وغریب و مختص خودش است. حالا که در فصل گرما هستیم این تنها مشکل ما و فرزندانمان است کودکانی که هرروز با افتادن در این چاله‌های عمیق دست‌وپایشان زخمی می‌شود، اما این امر بیشتر در فصل سرما مشکل‌ساز می‌شود وقتی‌که برف و باران می‌بارد و چاله‌های شهری دریاچه‌های شهری می‌شوند، لطفاً از شهرداری‌های مناطق و نواحی رشت بپرسید : اداره کردن مناطق این‌قدر سخت است که حتی گاهی به‌وقت نمی‌گذارند تا در کوچه‌ها و خیابان‌های شهرشان قدم بزنند ، مشکلات مردم را ببینند و فکری برای حل شدن مشکلات بکنند؟ سازمان زیباسازی که نه برای چهره شهر کاری می‌کند و نه ابتکار عملی برای پیشرفت فیزیکی شهر دارد چه؟ دقیقاً به چه دردی می‌خورد وقتی چهره این کلان‌شهر هرروز از دیروزش بدتر می‌شود؟ رشتی که ادعای خلاقیت در مقوله‌های مختلف و شهر اولی بودن در بسیاری از امور و پیشتاز فرهنگ است، آیا همین‌قدر از زیباسازی شهری حق دارد؟»

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و امور زیر بنایی شهرداری رشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به وضعیت نامطلوب آسفالت شهر و گلایه شهروندان از این بابت اظهار کرد: حدود 20 روز از آغاز نهضت آسفالت در رشت می‌گذرد و اولویت اجرای آسفالت با مناطق فرسوده و بازآفرینی شده شهر است.

فرامرز جمشید پور با اشاره به اولویت‌بخشی شهرداری در آسفالت معابر مناطق کمتر توسعه‌یافته شهری گفت: در نهضت آسفالت کنونی آسفالت کوچه‌های کم‌عرض در مناطق پنج‌گانه رشت در دستور کار قرارگرفته است.

وی با بیان اینکه بارندگی‌های اخیر موجب تعویق در اجرای پروژه آسفالت شهر رشت شده، افزود: گرچه بارندگی‌های چند روز اخیر موجب به تعویق افتادن اجرای آسفالت در برخی از مناطق رشت شده اما در حال حاضر این پروژه باقدرت در حال اجرا است.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و امور زیر بنایی شهرداری رشت با اشاره به تأمین قیر موردنیاز آسفالت تصریح کرد: با توجه به رایزنی‌های انجام‌شده قیر موردنیاز از محل پروژه‌های بازآفرینی تأمین‌شده است و در تلاشیم تا با دریافت قیر آزاد به نهضت آسفالت در رشت سرعت بیشتری بدهیم.

جمشید پور با اشاره به قیمت بالای قیر در وضعیت اقتصادی کنونی گفت: در حال حاضر قیمت یک تُن قیر آزاد بیش از هفت میلیون تومان است.

وی با تأکید بر اجرای آسفالت مطلوب و رفع چاله‌وچوله‌های سطح شهر در مناطق پنج‌گانه رشت در فرایند نهضت اسفالت بیان کرد: امیدوارم با اجرای نهضت آسفالت طی مدت‌زمان یک‌صد روزه شاهد رفع مشکلات این حوزه و رضایتمندی شهروندان باشیم.

انتهای پیام/84007

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول