اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

تولید مسابقه استعدادیابی مداحی در شبکه قرآن

در جلسه مشترک مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با رئیس هیأت رزمندگان اسلام بر تعامل و تولیدات مشترک فی مابین تأکید شد.

تولید مسابقه استعدادیابی مداحی در شبکه قرآن

به گزارش خبرگزاری فارس؛ ظهر امروز سه‌شنبه ۲۵ تیرماه، نشست مشترک جواد شیخ اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با سردار علی‌اکبر مداحی مدیر عامل هیأت رزمندگان اسلام برگزار و بر تعامل رسانه‌ای فی مابین تأکید شد.

تولیدات مشترک در ایام عید غدیر، محرم و صفر و دیگر مناسبت‌های مذهبی، طراحی و تولید مسابقه بزرگ استعدادیابی با محوریت مداحی با مشارکت هیأت رزمندگان اسلام و نیز برگزاری مسابقات مختلف در این ایام از موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پخش مراسم‌های دعای کمیل هیأت رزمندگان اسلام از شبکه قرآن و معارف سیما و همچنین تهیه و تولید برنامه‌های شاد و جنگ‌های ترکیبی در ایام عید غدیر به صورت مشترک از مواردی بود که به آنها پرداخته شد.

همچنین در این جلسه بر لزوم آسیب‌شناسی حوزه مادحین و بررسی راه‌های تعامل بیشتر و بهتر با ذاکرین اهل بیت (ع) و هماهنگی هیأت رزمندگان اسلام با شورای معارف سیما در راستای تقویت برنامه‌های سیما در حوزه کارشناسی، سخنرانی و مداحی، تأکید شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول