اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

كنسرت بی‌كلام کلاسیک در تالار رودکی برگزار می‌شود

کنسرت بی‌کلام کلاسیک اواخر تیرماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

كنسرت بی‌كلام کلاسیک در تالار رودکی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، کنسرت رسیتال ویولن و پیانو کلاسیک به سرپرستی شهاب قاسمی ۳۰ تیرماه ساعت ۲۱ در تالار رودکی اجرا می‌شود.

در این کنسرت قطعات بیکلام از آهنگسازان موسیقی کلاسیک جهان چون باخ ، لک لیر و وینیاوسکی نواخته می‌شود.

نوازندگان این کنسرت  علی صالحی‌پور و امیرمحمد کاظمی ( ویولن ) و سروش صادقی (پیانو) هستند.

در توضیح  نوازندگان اجرای پیش رو آمده است: علی صالحی‌پور متولد ۱۳۶۲ در خانواده‌ای هنرمند ، از ده سالگی شروع به نواختن ویولن و ترومپت کرد. وی در مدت یکسال متدهای ل ویولن ولفارت، کایزر، شوچیک، هریمالی و دمت را نواخت . سونات پارتیهای باخ ، کاپریس‌های پاگانینی، کنسرتو ویولن مندلسون، چایکوفسکی، بتهوون و ... آثاری بود که در نوجوانی نواخت . وی فارغ‌التحصیل رشته نوازندگی ویولن از آکادمی نروژ است و تا کنون با ارکستر فیلارمونیک و آکادمی اسلو همکاری داشته است.

سروش صادقی: فارغ‌التحصیل هنرستان موسیقی با مدرک لیسانس نوازندگی پیانو از دانشگاه تهران است . وی نزد اساتیدی چون : تامارا دولیدزه، رافائل میناسکانیان، سهراب کاشف، دکتر آذین موحد و دکتر ستاره بهشتی آموزش دیده و با اساتیدی چون  نصیر حیدریان، بردیا کیارس، وارطان ساهاکیان و هانیبال یوسف همکاری کرده است.  صادقی پیانیست آنسامبل تهران است و در انجمن فرهنگی اتریش، اختتامیه مسابقه آهنگسازی خانه موسیقی، جشنواره‌های، موسیقی فجر، موسیقی معاصر تهران، صبا، جوان و دانشگاه تهران اجرا داشته و در جشنواره موسیقی فجر مقام کسب کرده است.

امیرمحمد کاظمی: موسیقی را با سنتور از ۸ سالگی شروع کرد و در ۱۲ سالگی ویولن را نزد استاد سارا بیرمزدگان آغاز و مدتی بعد نزد پدرام فریوسفی و لیدیا کاشیرسکایا  و در نهایت نزد علی صالحی‌پور به تکمیل آموزش ویولن خود پرداخت . وی دروس بنیادین موسیقی را نزد لوریس هویان گذراند. از فعالیت‌های او می‌توان به عضویت در ارکستر سمفونیک تهران از ۱۳۹۰ تا کنون در مقاطع مختلف، ارکستر سمفونیک صدا و سیما، ارکستر ملی، ارکستر فرهنگسرای نیاوران، سرپرست و نوازنده تریو بتهوون، نوازنده ویولن اول کوارتت متزو، مایستر و سرپرست آنسامبل زهی بل  اشاره کرد.

علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول