اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

افزایش سهم فناوری فضایی در توسعه شهر هوشمند

رئیس سازمان فضایی و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای افزایش سهم فناوری فضایی در توسعه شهر هوشمند جلسات مشترکی بین سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران برگزار می شود.

افزایش سهم فناوری فضایی در توسعه شهر هوشمند

مرتضی براری رئیس سازمان فضایی و معاون وزیر  ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به توسعه اقتصاد فضایی و برنامه‌های این سازمان برای این موضوع تصریح کرد: مهمترین دغدغه ما این است که صنعت فضایی نقش زیادی در رونق خدمات شهری داشته باشد. 

وی افزود: به همین منظور برای افزایش سهم فناوری فضایی و استفاده از این فناوری در مدیریت شهری و توسعه شهر هوشمند جلساتی با حضور نمایندگان حوزه‌های درگیر با این موضوع برگزار شد. 

براری افزود: اعتقاد داریم صنعت فضایی به توانمندسازی کسب وکارها و ارائه خدمات بیشتر می‌تواند کمک کند و نقش‌آفرینی داشته باشد. 

رئیس سازمان فضایی در پایان خاطرنشان کرد: بر همین اساس در حوزه افزایش سهم فناوری فضایی در توسعه شهر هوشمند جلسه مشترکی بین سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران برگزار شد که این جلسات همچنان ادامه دارد تا به هدف خود دست یابیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول