اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

میزبانی اصفهان از مسابقات وزنه‌برداری بانوان قهرمانی کشور

رئیس هیأت بدنسازی استان اصفهان گفت: مسابقات وزنه‌برداری بانوان قهرمانی کشور در حالی در اصفهان برگزار می‌شود که اصفهان از شانس‌های کسب قهرمانی است.

میزبانی اصفهان از مسابقات وزنه‌برداری بانوان قهرمانی کشور

حمیدرضا فدوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص میزبانی اصفهان از مسابقات وزنه‌برداری بانوان قهرمان کشور اظهار داشت: افتتاحیه این مسابقات عصر روز 25 تیر و اختتامیه روز 27 تیر برگزار خواهد شد؛ از صبح 25 تیر وزن‌کشی را انجام می‌دهیم و سپس مسابقات در 10 رده وزنی و در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود.

رئیس هیأت بدنسازی استان اصفهان افزود: البته کارگاه و کلاس دانش‌افزایی داوران در حال برگزاری است که 28 داور در این دوره حضور دارند؛ پذیرش تیم‌ها آغاز شده است، معمولاً در مسابقات کشوری حمل و نقل ورزشکاران با خودشان است اما در اصفهان و با توجه به این‌که‌ مسابقات بانوان برگزار می‌شود، حمل و نقل ورزشکاران را هماهنگ کرده‌ایم.

وی با بیان این‌که حدود 200 ورزشکار در اصفهان به رقابت می‌پردازند، گفت: خانه وزنه‌برداری اصفهان پتانسیل برگزاری مسابقات را داشت، همچنین تیم اصفهان توان قهرمانی در این رقابت‌ها را داشت و دیدیم چه بهتر که این اتفاق در اصفهان بیفتد.

فدوی با اشاره به این‌که چند سالی بود در اصفهان میزبان هیچ مسابقه‌ای در وزنه‌برداری نبود، عنوان داشت: در مدت حضورم در هیأت وزنه‌برداری نگاه ویژه‌ای به بانوان داشته‌ام، وسایل و تجهیزات مورد نیاز وزنه‌برداری بانوان مهیا شده است.

رئیس هیأت بدنسازی استان اصفهان در پایان خاطر‌نشان کرد: کلاس‌های مربی‌گری و داوری بانوان و کلاس‌های دانش‌افزایی، علم تمرین، تغذیه، حرکات اصلاحی و کار با وزنه نیز برای بانوان برگزار شده است؛ حدود 90 نفر در کل استان اصفهان در وزنه‌برداری بانوان در حال فعالیت هستند و حدود 6 شهرستان فعال در این زمینه داریم.

انتهای پیام‌/63090/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول