اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

موسوی: ایران هیچ مذاکره‌ای با مقامات آمریکا در هیچ سطحی ندارد

سخنگوی وزارت خارجه درباره ادعای پیام آمریکا به روس‌ها برای مذاکره با ایران،‌ تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ مذاکره‌ای با مقامات آمریکا در هیچ سطحی ندارد.

موسوی: ایران هیچ مذاکره‌ای با مقامات آمریکا در هیچ سطحی ندارد

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «سید عباس موسوی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص ادعای پیام آمریکا به روس‌ها برای مذاکره با ایران در سطح وزرای امور خارجه، ضمن تکذیب این خبرسازی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران هیچ مذاکره‌ای با مقامات آمریکا در هیچ سطحی ندارد.

به گزارش فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا ایران چراغ سبزی به آمریکا برای حضور در مذاکرات داده است یا نه، توضیح داد: «ما هیچگاه میز مذاکره را ترک نکردیم. تا اسفندماه ۹۶ آمریکا در جلسات کمیسیون مشترک برجام حضور می‌یافت و داخل مذاکره بود. خودشان تصمیم گرفتند میز مذاکره را ترک کنند، حالا یک ادعای دروغی می‌کنند برای فریب که ما آماده مذاکره هستیم.»

وی تصریح کرد: «اگر آماده مذاکره هستند مذاکره با تروریسم جور در نمی‌آید. خودشان هم با تروریست‌ها مذاکره نمی‌کنند و ما هم با کسانی که علیه مردم ما دست به تروریسم اقتصادی زدند، مذاکره نمی‌کنیم. باید این را متوقف کنند». (بیشتر بخوانید)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول