اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

سرمایه گذاری چین در زمینه آموزش هوشمند

چین که بر روی گسترش استفاده از فناوری های هوشمند متمرکز شده، قصد دارد سرمایه گذاری قابل توجهی بر روی فناوری آموزش هوشمند به عمل آورد.

سرمایه گذاری چین در زمینه آموزش هوشمند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، شرکت بیمه پینگ چین از سرمایه گذاری بر روی یک شرکت ارائه خدمات آنلاین آموزشی هوشمند به نام iTutorGroup خبر داده و هدف از این کار را گسترش کسب و کار آموزش هوشمند عنوان کرده است.

قرار است دو طرف با همکاری یکدیگر از فناوری هایی همچون هوش مصنوعی برای ارتقای کیفیت آموزش استفاده کنند. iTutorGroup که در سال 1998 تاسیس شده خدمات آنلاین آموزش زبان و ریاضیات ارائه می کند و از سال 2012 تا 2018 موفق به جذب مقدار قابل توجهی بودجه شده است. میزان سرمایه گذاری پینگ در iTutorGroup هنوز اعلام نشده است.

iTutorGroup قبل از سرمایه گذاری پینگ موفق به جذب در مجموع 1.6 میلیارد دلار سرمایه شده بود. قرار است این شرکت از فناوری های جدیدی برای ارتقای پلاتفورم های آموزش آنلاین خود استفاده کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول